زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

آنچلوتی: نیمار و امباپه در PSG به زمان نیاز دارند

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد که نیمار و امباپه در تیم جدیدشان به زمان نیاز دارند تا با تیم هماهنگ شوند.

سرای نور؛پاریسی ها با ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را از بارسا به خدمت گرفتند و سپس امباپه را با قراردادی قرضی جذب کردند تا سال بعد با ۱۸۰ میلیون یورو او را نیز بخرند. با این حال، سرمربی سابق پاری سن ژرمن که این هفته برای تقابل حساس با آنها راهی پاریس خواهد شد، معتقد است که کمی زمان می‌برد تا این دو ستاره در ترکیب PSG جا بیفتند.

او گفت:” پاری سن ژرمن با نیمار و امباپه به دنبال هویت جدیدی است. در بایرن سالهاست که همه چیز مشخص است. خطوط به وضوح کشیده شده و هویت باشگاه مشخص است که در این رابطه پاری سن ژرمن هنوز به این سطح نرسیده است؛ ولی پاری سن ژرمن همین حالا هم در سطح بهترین ها است. وقتی بازیکنانی در این سطح و کیفیت می‌خرید، باید زمان بدهید تا آنها جا بیفتند و با ذهنیت تیم هماهنگ شوند. این چالشی برای آنهاست.”

کارلتو ادامه داد:” از تقابل با آنها هیجان زده هستم. مقابل تیمی قرار می‌گیرم که از سال ۲۰۱۳ که من آن را ترک کردم تغییرات زیادی داشته است. باشگاه پس از هزینه های فراوان، پیشرفت چشم گیری داشته است. حالا به باشگاهی بزرگ تبدیل شده. خوشحالم که به پارک دو پرنس می‌آیم، هواداران را می‌بینم و با بازیکنانی مثل تیاگو سیلوا، ربیو، تیاگو موتا، وراتی و پاستوره دیدار می‌کنم. ما رابطه خیلی خوبی داشتیم و دلم برایشان تنگ شده است. همچنین با ناصر الخلیفی (مالک پاری سن ژرمن) نیز در ارتباط بوده ام.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو