زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

کاشانی: ماجرای طارمی حل خواهد شد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت این باشگاه نسبت به حل مشکلات پیش آمده در ماجرای مهدی طارمی و ریزه اسپور خوش بین است.

سرای نور؛پرسپولیس در حالی در امارات برای بازی حساس برابر الهلال آماده می شود که تعدادی از مدیران این باشگاه به دوبی رفته اند تا در کنار نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی باشند. جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در حال حاضر در دوبی است. او درباره شرایط این تیم قبل از بازی با الهلال گفت:« اوضاع تیم ما خیلی خوب است و بچه ها روحیه بسیار بالایی برای بازی فردا دارند.»

کاشانی درباره مشکلات ناشی از قرارداد طارمی و ریزه اسپور هم گفت:« این ماجرا حل خواهد شد. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید روی بچه ها کار فرهنگی شود، چرا که بازیکنی که به پرسپولیس می آید ناخودآگاه مورد توجه باشگاه های دیگر هم قرار خواهد گرفت. بازیکنان ما باید این را بدانند که مسایل‌شان را باید از طریق مدیریت باشگاه انجام دهند. با این حال من معتقد هستم که ما می توانیم این مشکل را حل کنیم.» او درباره محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی گفت:« بهتر است کمی صبر کنیم شاید نتیجه چیزی که الان فکر می کنیم، نباشد.»

او همچنین درباره شرایط پرسپولیس برای بازی الهلال گفت:« بچه ها از نظر روحی شرایط خوبی دارند و انگیزه پیروزی در این بازی را دارند. الهلال هم تیم بسیار خوبی است و قوی تر از الاهلی است. با این حال من خوش بین هستم و فکر می کنم بچه های ما توان پیروزی بر الهلال را دارند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو