زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

ابهام انگیزترین بازیکن پرسپولیس در جدال تاریخی

احمد نوراللهی شب گذشته همراه سرخپوشان تمرین کرد و باید دید در بازی با الهلال به میدان خواهد رفت یا خیر.

سرای نور؛تلاش هواداران پرسپولیس در فضای مجازی جواب داد و سرانجام سردار کمالی، مجوز خروج نوراللهی از کشور را صادر کرد تا پرسپولیس در نبود کامیابی نیا، نوراللهی و ربیع خواه را به عنوان هافبک دفاعی در اختیار داشته باشد.

 

اما برخی معتقدند عدم حضور احمدنوراللهی در بازی های داخلی و ناهماهنگی با بازیکنان، سبب نیمکت نشینی این بازیکن در بازی رفت با الهلال خواهد شد؛ خصوصا این که ربیع خواه در بازی با الاهلی عملکردی بی نقص و کم نظیر داشت.

 

نوراللهی در تمرین دیروز تلاش حداکثری داشت و سعی کرد نظر برانکو را به خود جلب کند و حالا انتخاب هافبک دفاعی به عهده برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. شاید اگر بازی در ریاض برگزار می شد، حضور محسن ربیع خواه به عنوان بازیکنی با خصوصیات دفاعی برای کسب نتیجه مساوی، قابل توجیه بود؛ اما حالا که محمد بن زاید ابوظبی با هواداران ایرانی پر خواهد شد، استفاده از احمد نوراللهی در ترکیب می تواند ریسک بزرگ و البته جالبی برای ایوانکوویچ باشد.

 

 

امشب پرسپولیسی ها آخرین تمرین پیش از بازی حساس با آبی پوشان عربستانی را برگزار خواهند کرد و مطمئنا برانکو در پایان تمرین امروز برای انتخاب ترکیب تیمش به قطعیت خواهد رسید. نوراللهی سابقه ۲ بار رویارویی با الهلال را دارد و باید دید سومین تجربه اش فردا خواهد بود یا خیر.

 

اما به هر حال صدور مجوز بازی این بازیکن، دست برانکو را روی نیمکت بازتر خواهد کرد و مرد کروات که نشان داده برای استفاده از مردان روی نیمکت خود به بهترین شکل ممکن بلد است اینبار قادر به انتخاب‌های بیشتری برای تغییر جریان بازی و سورپرایز حریف خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو