زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

مک درموت: تنها اما با هم هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید که بازیکنان این تیم برای دیدار با سپیدرود آماده هستند.

سرای نور؛

میک مک درموت سرمربی موقت استقلال با حضور در نشست خبری دیدار با سپیدرود رشت حاضر شد. مشروح صحبت های مربی ایرلندی استقلال در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه؟
برای نظر محمدی آرزوی سلامتی می کنم. برای همه واضح است که چه شرایطی داریم. چیز بیشتری راجع به شرایط ما وجود ندارد که بگوییم. بازیکنان می دانند که فردا باید چه کنند و آماده هستند. تمام طول هفته به غیر از مسائلی که داخل و بیرون باشگاه اتفاق افتاد، آماده سازی را به خوبی انجام دادیم و منتظر بازی هستیم.

 

عملکرد خط دفاعی سپید رود؟
تمام بازی های سپیدرود رشت را دیدم و می دانم که در بعضی از بازی ها گل نخوردند. البته حریفان موقعیت هایی را خلق می کردند و این تنها کاری است که در فوتبال می شود انجام داد. اگر فردا بتوانیم موقعیت خلق کنیم، به خود ما بستگی دارد که توپ ها گل می شود یا نه. می دانیم که تیم سپیدرود در دفاع چه کارهایی می تواند انجام دهد و نقاط ضعف و قوت این تیم را می دانیم.

 

تاثیر گذاری روی نیمکت؟
مثل همه جای دیگر وقتی محروم می شوید، نمی توانید در بازی تاثیر داشته باشید. قانون روشن است و ما به آن احترام می گذاریم. آماده سازی تیم برای این دیدار کافی بوده است. کادری که روی نیمکت می نشیند می توانند مطالب را به بازیکنان انتقال دهند. نوازی روی نیمکت نخواهد نشست.

 

حضور نوازی در کادرفنی؟
من الان سرمربی تیم هستم و تمام هفته نیز من سرمربی تیم بودم. این موضوع واضح و روشن است. در هر تیمی ۲۵ بازیکن وجود دارد. من یک کادری دارم که الان با آنها کار می کنم که صالح و مربی دروازه بان ها در آن حضور دارند. از نوازی دعوت کردیم که در تمرینات به ما کمک کنند. یکی از اعضای داخل باشگاه هستند و از اینکه در کنار ما حضور داشتند، خوشحال بودند.

بازی در چمن مصنوعی؟
شاید بپرسید که ما خود رابرای چمن مصنوعی آماده کردید؟ واقعیت این است که ما نمی توانیم این کار را بکنیم و باید با آن کنار بیایم. اگر به بازیکنان ما نگاه کنید، می بینید که بازیکنان با تکنیکی داریم که با آن کنار می آیند. برای من مصنوعی یا طبیعی بودن چمن مهم نیست زیرا بازیکنان خوبی داریم که می توانند برای ما به میدان بروند.

برد برابر سپیدرود برای ادامه سرمربی گری؟
تمام تمرکز ما در این هفته روی آماده سازی تیم در دیدار با سپید رود بود. تنها نگرانی من در کل هفته این بود که تیم برای این دیدار آماده باشد. اینکه در آینده چه اتفاقی رخ می دهد را باشگاه مشخص می کند. تنها موضوعی که من تضمین می کنم این است که تا روزی که هستم، هواداران نا امید نمی شوند زیرا بازیکنان بهترین عملکرد خود را به اجرا خواهند گذاشت.

 

دلیل نتایج بد استقلال چیست؟
وقتی اتفاقات بد رخ می دهد، دلایل زیادی وجود دارد و همه ما مسئول هستیم. همه تیم مسئول هستند. نه یک نفر و نه یک بازیکن. همه چیز در این فصل بر ضد ما است و این موضوع را به صورت واضح می بینید. نتایج و برخی تصمیمات داوری علیه ما بود. بازیکنانی از ما محروم شدند. وقتی برخی موارد خوب پیش نمی رود، این اتفاقات پشت هم می افتد. وقتی بادی علیه ما بوزد، این موضوع در فوتبال اتفاق می افتد. ما هیچ بهانه ای نمی آوریم. خود ما این کار را انجام دادیم و خودمان را در این شرایط قرار دادیم. تنها کسانی که می توانند ما را از این موارد خارج کنند، خود ما هستیم و کسی به ما کمک نمی کند. فکر می کنید حریف و داور به ما کمک می کنند؟ ما تنها هستیم اما بازیکنان ما با هم هستند. تنها ولی باهم هستیم. تک تک بازیکنان ما برای کار کردن در این شرایط تلاش می کنند. میلیون ها آدم اینجا هستند که فکر می کنند چون ما انتهای جدول هستیم، ضعیف هستیم اما بازیکنان ما ضعیف نیستند. بازیکنان ما در این شرایط سخت هر روز قوی تر می شوند. می دانید که چقدر کار کردن تحت این فشار سخت است؟ بازیکنان ما با لبخند می آیند و این موضوع برای خوشحال بودن نیست و برای حرفه ای بودن است. هر روز قوی تر می شوند و تا زمانیکه با هم بمانند، به من ایمان داشته باشید که ما قوی تر می شویم و استقلال در حال آمدن است.

 

گنجایش ورزشگاه عضدی؟
ما در فوتبال هستیم و فوتبال یک تفریج است و این شرایط ورزشگاه نا امید کننده است. ناراحت کننده است که یک سری از تماشاگران نمی توانند از نزدیک بازی ها را تماشا کنند. باید از آنها معذرت خواهی کنیم. ۵۰۰ هوادار استقلال که در ورزشگاه حاضر می شوند، بهترین هستند. فردا یک روز خیلی مهم است. فردا سالروز افتتاح باشگاه است و ما ۷۲ ساله می شویم. ما یک بازی مهم و یک جشن مهم داریم. برای آینده باشگاه آرزوی موفقیت داریم و آینده از فردا برای ما شروع می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو