زمان انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ -

حرف‌های متفاوت کمیته‌فنی درباره سرمربی آینده استقلال

کمیته فنی استقلال اولین جلسه خود را بی هیچ دستاوردی به پایان رساند.

سرای نور؛

با گذشت ۴ روز از استعفای علیرضا منصوریان مدیران استقلال برای معرفی جانشین او هیچ پیشرفتی نداشتند. رضا افتخاری در اولین واکنش به تغییرات در کادرفنی خیلی زود رسما نام فاتح تریم را مطرح کرد تا هواداران استقلال امید زیادی به وقوع تغییرات امید بخش داشته باشند.

رقم سنگین پیشنهادی فاتح تریم اما باعث شد تمامی معادلات مدیران استقلال بر هم بخورد. افتخاری بعد از اظهار نظر ظهر پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه خود تا به امروز هیچ اظهار نظری درباره پیشرفت مذاکرات با تریم نداشت و در نتیجه گیری جلسه روز شنبه با هیات مدیره تشکیل کمیته فنی برای انتخاب سرمربی را رسما اعلام کرد؛ خبری که سندی محکم برای این ادعاست که تریم با استقلال به بن بست رسیده است.

جلسه کمیته فنی استقلال با اعضای ناهمگون انتخاب شده با نتیجه قابل انتظاری به پایان رسید و هیچ گزینه ای در اولین جلسه معرفی نشد. جباری، دین محمدی، قراب، کارگر جم، بختیاری زاده و بیژن طاهری در کنار حسن روشن، مرد همیشه منتقد استقلال بیش از سه ساعت برای انتخاب سرمربی در ساختمان باشگاه گرد هم آمدند و در نهایت این جلسه هیچ خروجی نداشت.

نکته مایوس کننده اما در پایان جلسه اظهار نظرات متناقض اعضای کمیته فنی بود. بیژن طاهری پیشکسوت استقلال در اظهار نظری عجیب اعلام کرد سرمربی استقلال بعد از دیدار با داماش! و تا پایان هفته اعلام می شود. حسن روشن که زودتر از همه جلسه را ترک کرد، بر خلاف دیگر حاضران در این جلسه گفت که در جلسه روز دوشنبه اعضای کمیته فنی انتخاب شدند. دین محمدی و بختیاری زاده نیز در پایان جلسه به کلی گویی پرداختند و اظهار نظر قابل پیش بینی تاریخ اعلام سرمربی جدید استقلال را بعد از دیدار با سپیدرود در هفته آینده اعلام کردند.

جواد قراب و علی جباری دو عضو تاثیر گذار دیگر این کمیته نیز ترجیح دادند با رسانه ها رو به رو نشوند تا به این ترتیب خروجی این جلسه تقریبا هیچ باشد.

باشگاه استقلال با توجه به هزینه های سنگین در نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان نامدار، برای انتخاب سرمربی بودجه زیادی در اختیار ندارد. مدیران استقلال ۳۰ درصد از مطالبات کادرفنی که نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان بود را پرداخت کردند و تقریبا برای انتخاب سرمربی باید با جیب خالی اقدام کنند و شاید به همین دلیل است که حتی برای انتخاب گزینه های حضور روی نیمکت نیز به بن بست رسیده اند و دست به دامان گروهی از پیشکسوتان شدند تا در میان گزینه های ارزان، گزینه اصلح را برای آنها انتخاب کنند. انتخابی که می تواند در آینده افتخاری و هیات مدیره استقلال را از مسئولیت هر گونه شکست مبرا کند تا این بار کمیته فنی پاسخگوی نتایج استقلال باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو