زمان انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ -

والورده: شکست در تورین و پاریس را در ذهن ندارم

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا در مورد دیدار فردا شب تیمش برابر اسپورتینگ لیسبون صحبت کرد.

سرای نور؛

بارسا برای ثبت دومین پیروزی متوالی خود در لیگ قهرمانان کار آسانی در لیسبون برابر اسپورتینگ نخواهد داشت.

بازی با اسپورتینگ: “حریف ما تیمی است که عادت به تسلط بر جریان بازی دارد و ما باید به این موضوع توجه کنیم. اسپورتینگ لیگ را خیلی خوب آغاز کرده و بازیکنان سریعی دارد.”

امکان یارگیری مسی: “هر تیم آزاد است که هر کاری می خواهد انجام دهد؛ اما ما نیز سعی می کنیم از همه طرح های حریفان استفاده کنیم و اگر ما را یارگیری فردی کنند، ما نیز سعی خواهیم کرد از آن استفاده کنیم.”

من فکر نمی کنم این روش سودمند است؛ زیرا من آن را یک بار انجام دادم که شرایط برایم خوب پیش نرفت و اسپورتینگ نیز می تواند این روش را امتحان کند.”

رویای ۳ گانه: “پیروزی در لیگ قهرمانان؟ من می خواهم بارسا در بازی فردا پیروز شود و خیلی بیشتر از این حرف نمی زنم و از اینکه در مورد سه گانه صحبت می کنید شگفت زده می شوم.”

نتایج ضعیف بارسا خارج از نوکمپ: “من شکست در تورین، پاریس یا برنابئو را در یاد ندارم و از نظر من این پیش فرض ها سودی برای ما نخواهد داشت.”

شرایط اینیستا: “روشن است که او برای ما نقشی اساسی دارد و زمانی این نقش روشن تر می شود که او در میدان حضور نداشته باشد. اینیستا سبک بازی بارسا را مشخص کرده و امیدوارم شرایط فعلی خود را حفظ کند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو