زمان انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ -

واکنش کریمی به شعار ضد فوتبال

علی کریمی می گوید که مقابل تیم پر مهره ای چون سپاهان و با بضاعتی که در اختیار دارد، چاره ای جز ارائه بازی بسته برای گرفتن سه امتیاز نداشته است.

سرای نور؛تیم نفت تهران به سرمربیگری علی کریمی موفق شد دومین پیروزی فصل و البته اولین پیروزی خود را در سومین حضور علی کریمی به عنوان سرمربی جشن بگیرد. پیروزی ای که با ارائه یک بازی تاخیری و تدافعی و استفاده از ضدحملات به دست آمد.

در دقایق پایانی بازی هواداران سپاهان به شدت نسبت به نوع بازی تیم نفت تهران اعتراض داشتند و از شعار “کریمی ضد فوتبال” استفاده کردند.

در پایان بازی کریمی در پاسخ به سوال خبرنگاران و واکنش به شعار هواداران به خبرنگار “ورزش سه” گفت: « چرا در جام جهانی که کی روش دفاع می کرد، همه می گفتند که با سیستم بازی می کند و همه او را ستایش کردند؛ اما به من تهمت ضد فوتبال می زنند. چرا همیشه مرغ همسایه غاز است و به تیم من می تازید. توقع دارید با این بضاعت مقابل تیم پر مهره ای مثل سپاهان چطور بازی کنم؟! وقتی گل زدیم باید از نتیجه به دست آمده دفاع کنم. این ایرادی است که معمولا به من می گیرند؛ ولی اگر من ضد فوتبال بازی می کنم، کی روش که ضد فوتبال تر است. من حق دارم از تک گل سه امتیازی خودم دفاع کنم و برای همین بازی را بستیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو