زمان انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ -

برانکو: سخت است اما چاره ای جز خوشبینی ندارم

سرمربی پرسپولیس بعد از باخت دور از انتظار تیمش در خصوص این دیدار و نتیجه آن به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت.

سرای نور؛برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خصوص این دیدار گفت: الهلال خیلی بهتر از ما بود. ما باید در نیمه دوم از شانس‌های مان استفاده می‌کردیم اما وقتی از آن سود نبردیم آنها در موقعیت ضدحمله با چند حمله دروازه را تهدید کردند و به گل دست یافتند.

 

وی ادامه داد: ما با شکستی که داشتیم در بازی برگشت کار سختی پیش رو داریم؛ اما فوتبال است و ما امیدمان را از دست نمی‌دهیم و امیدوارم در بازی برگشت نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی کروات در واکنش به سوالی در خصوص نقطه ضعف و قوت الهلال دیده که توانسته این نتیجه را کسب کند گفت: نمی‌توانم بگویم دقیقا کجا بهتر و کجا بد بودند. آنها در همه جای زمین بهتر از ما بودند و ما از آنها ضعیف‌تر عمل کردیم.

برانکو در خصوص محرومیت مهدی طارمی و اینکه چرا باید پیش از این بازی محروم شود با توجه به اینکه مدت زیادی از این تخلف گذشته است گفت: این دست ما نیست و فیفا محروم کرده و ما نمی‌توانستیم کاری کنیم. آخر هفته گذشته ما از این موضوع مطلع شدیم و نمی‌توانستیم در خصوص این ماجرا پیش بینی دیگری داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه آیا در بازی برگشت موفق خواهد شد نتیجه را با تغییری مواجه کند یا خیر گفت: اگر بازیکنان غایب ما در بازی برگشت آماده شوند شاید موفق شویم اما کار سختی به هرحال پیش روی ماست. اما این یک بازی فوتبال است و ما شکست سختی خوردیم و اندک امیدواری داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو