زمان انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ -

جانشین علی کریمی فردا معرفی می‌شود

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران توضیحاتی درباره دلیل انتخاب جایگزین برای علی کریمی ارائه کرد.

سرای نور؛

حمیدرضا جهانیان در گفت‌وگو با رادیو ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علی کریمی با نظر بازیکنان برای سرمربیگری تیم نفت انتخاب شده است، اظهار کرد: خیر، اینطور نیست؛ در گذشته توضیح دادم همان روز که تیم را تحویل گرفتیم با آقای کریمی جلسه‌ای برگزار کردیم، به توافق رسیدیم و از ایشان اجازه گرفتیم تا همان شب او را به‌عنوان سرمربی تیم معرفی کنیم.

او ادامه داد: یک روز قبل از آنکه با بازیکنان جلسه داشتیم، با آقای کریمی نشستی برگزار کردیم و اجازه گرفتیم تا ایشان را به بچه‌های تیم معرفی کنیم؛ در یک ضیافت شام و صحبت با بازیکنان، از آنها سؤال شد تمایلی به حضور آقای کریمی در نفت دارند که همه قبول کردند و کار من راحت‌تری در این کار داشتم؛ من هم آقای کریمی را رسما معرفی کردم تا از فردای آن روز تمرینات تیم شروع شود.

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران اضافه کرد: چرا درباره اتفاقی که(احتمال مخالفت بازیکنان با حضور کریمی) هرگز نیافتاد و نمی‌افتاد صحبت می‌کنید؟ موضوعات به یکدیگر ارتباطی ندارد و متاسفانه این ر سانه‌ها هستند که شاکله همه تیم‌ها را برهم می‌زنند.

جهانیان تصریح کرد: اتفاق خوبی شروع شد و ادامه پیدا کرد و دامن زدن به این موضوعات دلیلی ندارد؛ با برنامه‌ریزی این کار را کردم و احترامی بود که برای بچه‌های تیم در نظر گرفتم و خوشبختانه سیاستی که به پیش بردم جواب داد که از این موضوع هم خوشحال هستم.

او درباره نحوه اطلاع رسانی و اعلام علی کریمی به‌عنوان سرمربی نفت به بازیکنان ابراز کرد: کار زیبایی انجام دادیم چراکه در باشگاه‌های اروپایی نیز همین اتفاقات را می‌بینیم و چیز عجیب و غریبی نیست؛ متاسفانه فوتبال ما سنتی است و همه سنتی فکر می‌کنند؛ در باشگاه‌های اروپایی هم وقتی سرمربی انتخاب شد به این شکل اطلاع رسانی را انجام می‌دهند که ما نیز همین عمل را انجام دادیم و نه اینکه بر اساس گفته ورزشکاران چنین اقدامی در دستور کار قرار دادیم.

مالک باشگاه نفت طلائیه درباره برنامه‌اش برای خبرنگاران گفت: خبرنگاران در هر نقطه و صنفی چشم و زبان جامعه هستند و خبرنگارانی که من می‌شناسم از نظر رفاهی شرایط برهم ریخته‌ای دارند و شرایط اقتصادی آنها اجازه نمی‌دهد به مأموریت اصلی خود بپردازند؛ حتی برای این موضوع(خبرنگاران) و هواداران در صدد تاسیس یک تعاونی مسکن هستیم که تا همه به آن وارد شوند؛ خبرنگاران مشکلات پیرامون ما را می‌گویند و از آن مطلع می‌شویم؛ ان‌شاالله بتوانیم در برنامه خود برای خبرنگاران موفق شویم تا گوشه‌ای از مشکلات این دنیای بزرگ رسانه را حل کنیم.

جهانیان در خصوص شرایط نابسمان تیم نفت عنوان کرد: مشکلات نفت هم  برطرف می‌شود؛ علاقه‌ای ندارم خودستایی کنم و بگویم این اتفاقات افتاد؛ بعد از سه سال، دیروز مشکل مالیات باشگاه نفت حل شد و مسئله تمام افرادی که ممنوع الخروج بودند، حساب‌شان مسدود شده بود، رفع شد؛ بنده تعهد دارم که این مشکلات را حل کنم.

او درباره پرداخت مطالبات سید جلال حسینی، علیرضا منصوریان، علیرضا بیرانوند و دیگر بازیکنان سابق نفت ابراز کرد: خیر، این کار صورت نگرفته اما مهم‌ترین مشکل این باشگاه دارایی بود که این موضوع را حل کردیم و در یک گروه کارشناسی که برای رفع این مسئله داشتیم و یکی از بهترین وکلای بنده این کار را کنترل کردند و تمام این دوستان را یک به یک دعوت می‌کنند.

مالک باشگاه نفت طلائیه ادامه داد: با چند نفر هم به توافق رسیدیم و تسویه حساب کردیم اما بزرگترین مطالبات بازیکنان به همین افرادی که نام برده شد، برمی‌گردد؛ جلسه‌ای هم با آقای بیرانوند داشتیم و ضمن اینکه از ایشان تشکر کردیم، این دروازه‌بان می‌خواستند به امارات سفر کنند و ان‌شاالله در زمان برگشت مجددا جلسه‌ای با او خواهیم داشت.

جهانیان تاکید کرد: مشکلات باشگاه نفت طی سه سال به وجود آمده و سه روزه نمی‌توان آن را حل کرد.

او درخصوص وضعیت علی کریمی و استعفای او از سرمربیگری نفت با ارسال پیامک اظهار کرد: آقای کریمی فرد بزرگی هستند و من خیلی دوست‌شان دارم ولی فکر می‌کنم در دیدار با پیکان روحیه ایشان برهم ریخت و به این نتیجه رسیدند که سرمربی ما نباشند؛ چندین جلسه نیز با ایشان داشتیم و حتی وقتی به پیکان باختیم، بنده در رختکن حاضر شدم و از آقای کریمی تقدیر و تشکر داشتم.

 

مالک باشگاه نفت طلائیه درباره اینکه گفته می‌شود بعد از بازی با پیکان در هفته هفتم اتفاقاتی در رختکن تیم نفت بین او و علی کریمی رخ داده عنوان کرد: اصلا این شایعه درست نیست؛ متاسفانه چرا باید رسانه‌ای که چشم و زبان جامعه باشد، دروغ منعکس می‌کند؟ چنین چیزی صحت ندارد؛ من وارد رختکن شدم و در حضور همه از آقای کریمی و بازیکنان تشکر داشتم چراکه بازی فوق‌العاده زیبایی به نمایش گذاشتند و مهم این مسئله بود؛ یک گلی که زدیم به سه گل خورده برابری داشت و همین حرف را در رختکن هم زدم.

جهانیان پیرامون اینکه کریمی امروز بر سر تمرین نفت حاضر شده و ظاهرا از استعفاء صرف نظر کرده، گفت: آقای کریمی آدم حرفه‌ای است ولی متاسفانه در زمینه مربیگری تجربه کمی دارد اما به پیامکی که ایشان داد احترام قائل شدیم و عملیاتی کردیم.

او یادآور شد: با مربیان خارجی برای سرمربیگری تیم نفت طلائیه صحبت کردیم و هم اکنون در مسیر هستم تا با یکی از گزینه‌ها جلسه‌ای داشته باشیم.

مالک باشگاه نفت طلائیه در خصوص اینکه سرمربی این تیم خارجی یا داخلی خواهد بود، گفت: فردا سرمربی جدید تیم نفت معرفی می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو