زمان انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ -

پیراهن تیم ملی سوئد به قدوس تعارف شد

هنوز یکی دو ماه از دعوت به تیم ملی ایران نگذشته که سوئدی ها به تکاپو افتادند تا ستاره دو ملیتی لیگ این کشور را دوباره به تیم ملی این کشور دعوت کنند.

سرای نور؛درخشش سامان قدوس با پیراهن استرسوند در لیگ سوئد باعث شد تا کمیته فنی فدراسیون فوتبال این کشور بار دیگر به تکاپو برای دعوت از این بازیکن به اردوی تیم ملی سوئد در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیافتد. تصمیمی که سر و صدای زیادی در بین رسانه های سوئدی برپا کرده و باعث شده تا قدوس به یکی از چهره های جنجالی محافل فوتبالی سوئد تبدیل شود.

قدوس که دو ماه پیش رسما دعوت به تیم ملی ایران را قبول کرد، حالا با پیشنهادی جدید روبرو شده؛ چون  سوئدی ها در تلاش هستند تا تصمیم این بازیکن را برای پوشیدن پیراهن ایران عوض کنند. پس از مصدومیت یکی از مهاجم های این تیم و ناآمادگی دیگر مهاجم های سوئد در راه گلزنی، سرمربی تیم ملی سوئد تصمیم گرفت نام سامان را در لیست جدید خود  بگذارد.

خبری که لاس ریچت مدیر تیم ملی سوئد تائید کرد و گفت: «با قدوس تماسی برقرار شد و به او گفتیم تا روز جمعه به ما پاسخ دهد آیا برای تیم ملی سوئد بازی می کند یا نه؟ سامان البته از تصمیم خود برای حضور در تیم ملی ایران پیش از این دفاع کرده بود؛ ولی حالا می تواند دوباره تصمیم تازه ای بگیرد. من فکر می کنم قدوس تصمیمش را گرفته؛ ولی ما این پیشنهاد را به او داده ایم و منتظر پاسخش هستیم».

در همین حال سایت آفتونبلات در بازتاب این خبر مدعی شد قدوس برای تیم ملی ایران بازی نکرده است و سرمربی تیم ملی سوئد قصد دارد این بازیکن را برای دو دیدار مقابل لوکزامبورگ و هلند دعوت کند. جین اندرسون در این باره به سایت سوئدی گفت: «ما با سامان قدوس صحبت کرده ایم و از او درخواست کردیم در این باره فکر کند. یک بازیکن تا زمانی که برای تیم ملی کشوری بازی نکرده، می تواند تصمیمش را عوض کند. بعد از تحلیل هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم سامان می تواند در تیم ملی سوئد حضور داشته باشد. او می تواند با ما باشد. قبلا سامان در لیست ما نبود؛ ولی حالا هست. اگر سامان می خواهد به جمع ما بپیوندد، پس به او خوشامد می گوییم، چون اعتقاد داریم تصمیم قدوس برای حضور در ایران بسیار ناگهانی بود».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو