زمان انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ -

تارتار: اجازه ندادیم پدیده به ما نزدیک شود

سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید اینکه اجازه نداده اند پدیده به صدر نزدیک شود، نتیجه خوب بوده است.

سرای نور؛

مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پدیده خراسان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نیمه اول سوار بر بازی بودیم
بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کاملا سوار بازی و آنقدر خوب بودیم که مدافع حریف و دروازه‌بان حریف دچار اشتباه شدند.

هر دو گل بازی شانسی بود
گل تیم پدیده شانسی درون دروازه ما رفت اگر چه هر دو گل در این بازی اتفاقی و شانسی به ثمر رسید. اشتباهات روی هر دو گل دخیل بود. نیمه دوم بازی زیبایی شاهد بودیم، من خودم در برخی از لحظات ترس این را داشتم که هر لحظه ممکن است گل بخوریم و نتیجه را واگذار کنیم. به همین دلیل بچه‌های تیم را کنترل کردم چون این بازی  ۶ امتیازی بود. خدا را شکر با اینکه ۱۰ نفره شدیم بازی را واگذار نکردیم.

داور می توانست بهتر قضاوت کند
به نظرم حیدری می‌توانست بهتر از این قضاوت کند. در نیمه دوم او همه توپ‌های ۵۰-۵۰ را به نفع حریف می‌زد. انتظار بیشتری از این داور داشتم، احترام زیادی برای حیدری قائلم و او یک فرد تحصیلکرده است، اما خطاهای بی‌موردی پشت محوطه ما می‌گرفت و بی‌جهت به بازیکنان‌مان اخطار می‌داد.

اتفاقات ۹۰ در این بازی تاثیر داشت
تارتار درباره اتفاقات برنامه ۹۰ و اینکه تیم پارس جنوبی به عنوان رکورددار پنالتی‌گرفتن در لیگ برتر عنوان شده بود و اینکه آیا اتفاقات آن برنامه روی داوری این دیدار تاثیر گذاشته یا خیر، عنوان کرد: اتفاقاتی که در آن برنامه افتاد باعث شد ما متضرر شویم و در این بازی تاثیر داشت. در آن برنامه گفتند ما رکورددار پنالتی در لیگ برتر هستیم اما اصلا اشاره‌ای نشد که همه آن پنالتی‌ها به درستی گرفته شده و کارشناسان آن را تایید کردند فقط گفتند برای پارس جنوبی پنالتی زیاد گرفته شده است. امیدوارم همیشه عدالت رعایت شود. فردوسی‌پور نشان داده همیشه دنبال عدالت بوده و ما هم در این مورد حرفی نداریم.

 

اجازه ندادیم پدیده به ما نزدیک شود
اینکه خط حمله ما شاداب نبود، نظر شماست، از نظر من بچه‌ها در این دیدار خیلی خوب کار کردند. نیمه اول به تیم دوم لیگ اصلا اجازه ندادیم وارد زمین‌مان شود، در ادامه هم اگر بازیکن‌مان اخراج نمی‌شد می‌توانستیم برنده شویم. گلی هم که دریافت کردیم شانسی بود. بچه‌ها در این دیدار خیلی زحمت کشیدند و  بازی که نباید امتیاز از دست می‌دادیم مساوی شد. وقتی یک تیمی بالاتر از تیم دیگر است، مساوی برای تیم بالانشین نتیجه خوبی است زیرا اجازه نداده تیم پایینی به آن نزدیک شود. من از بازیکنانم توقع دارم و این را هم در رختکن به آنها گفتم اما همانطور که گفتم وقتی این بازی مساوی می‌شود ما ضرر نکردیم.

آینده تیم ما را جوانان می سازند
چندتن  از بازیکنان ما در این دیدار مصدوم بودند اما جوانان دوست دارند دیده شوند. مطمئن باشید آینده تیم ما را همین جوانان خواهند ساخت.

مصدومیت نقی زاده در بازی تاثیر داشت
تعویض نقی‌زاده اجباری بود، مصدومیت و خروج او تاثیر زیادی روی بازی ما و کارهایی که قرار بود در زمین انجام دهیم گذاشت. فرشاد سالاروند هم هافبک خوبی است اما مصدومیت نقی‌زاده روی روند ما تاثیر گذاشت.

بازیکنانی داریم که می توانند به تیم دعوت شوند
این را بارها گفته‌ام، ما بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند، اما نظر کی‌روش قابل احترام است.

فروزان یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر است
قبلا هم گفته‌ام فروزان خیلی خوب کار می‌کند و مثل سایر بازیکنان زحمت می‌کشد، به نظرم در حال حاضر او یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو