زمان انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ -

تراکتور؛ پر حادثه در ۲۰ دقیقه های پایانی

تیم یحیی گل محمدی با به ثمر رساندن 6 گل و دریافت 7 گل در 20 دقیقه پایانی بازی هایش یکی از پرحادثه ترین تیم ها در دقایق پایانی است.

سرای نور؛

تراکتوری ها شهرآورد تبریز را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه دادند تا با کسب سومین پیروزی فصل به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهند. یحیی گل محمدی اما در هفته گذشته در حالی دیدار هفته ی هفتم خود را به پدیده واگذار کرد که چهارمین باخت فصل و البته دومین باخت خانگی اش را تجربه می کرد.

 

نکته ی جالب توجه در مورد تراکتوری ها اینکه آنها در ۲۰ دقیقه پایانی بازی های خود با انرژی ظاهر شده  و به همان اندازه که در به ثمر رساندن گل موفق هستند، در همین فاصله نیز دروازه خود را باز شده می بینند.

شاگردان گل محمدی ۹ گل خورده در کارنامه ی خود دارند که از این تعداد، ۷ گل را در ۲۰ دقیقه ی پایانی دریافت نموده اند. این تیم در فاصله ی زمانی بین دقایق ۷۰ تا ۹۰ متزلزل نشان داده و موفق به حفظ نتیجه نشده است.

 

موضوع مهمی که گل محمدی و شاگردانش باید تمرکز بیشتری نسبت به آن داشته باشند؛ اما جالب تر اینکه تیم جوان گل محمدی که ۹ گل در طول فصل به ثمر رسانده در همین بازه زمانی موفق به زدن ۶ گل شده که نشان می دهد بازی تراکتوری ها در ۲۰ دقیقه های پرهیجان، پر گل و آبستن حوادث زیادی است.

 

شاگردان یحیی گل محمدی که تاکنون تنها یک بار موفق به کلین شیت شده اند، با برد در دیدار امروز به رتبه هشتم جدول صعود کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو