زمان انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ -

پیش بازی میلان – رم

میلان و رم امروز در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛

دو تیم شروعی مشابه هم داشتند و هر دو هم امتیاز هستند. رم در ۵ بازی موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده و در رده پنجم جدول قرار دارد و میلان در ۶ بازی موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده و در رده ششم جدول قرار دارد. تیم مونتلا برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ بسته شده بود ولی لغزش های گاه و بیگاه باعث شده تا هواداران امید چندانی به رسیدن به این اهداف با مونتلا نداشته باشند. پس از اخراج آنچلوتی، شایعات بسیاری در مورد حضور سرمربی ایتالیایی به جای مونتلا شنیده می‌شود و سرمربی میلان به خوبی می‌داند که هر گونه لغزش دوباره با اخراج  او برابر خواهد بود.

در آن سو رم نیز شروع بی نداشته ولی رقبا همگی بهتر از آنها کار کرده اند و برای جبران نتیجه اختلاف باید در این بازی به پیروزی برسند. از این جهت این دیدار برای هر دو تیم دیدار بسیار مهمی خواهد بود.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای رم، ۲ تساوی و ۱ پیروزی برای میلان به دست آمده و روسونری در صدد تغییر این روند خواهد بود. میلان برای این بازی، آندره آ کونتی، لوکا آنتونلی و ریکاردو مونتولیوو را در اختیار ندارد و حضور چالهان اغلو در این دیدار مشخص نیست. رم نیز امرسون، کارسدورپ، پاتریک شیک، پروتی و دفرل به علت مصدومیت همراه نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو