زمان انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ -

بیانیه‌ی چهار بندی فدراسیون در خصوص نفت تهران

فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه‌ای چهار بندی در خصوص شرایط نفت تهران توضیح داد.

سرای نور؛ماجرای پرحاشیه‌ی نفت تهران پای فدراسیون فوتبال را نیز به میان کشید و آنها در بیانیه‌ای کوتاه و چهار بندی به توضیح در خصوص این مساله پرداختند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال با توجه به حواشی اخیر بیانیه‌ی ذیل را بر اساس موارد ذیل به اطلاع افکار عمومی رسانده است.

۱- موضوع انتقال باشگاه نفت به مدیریت جدید، بر اساس اعلام کمیته واگذاری شرکت نفت و تاییدیه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان مرجع قانونی وفق کمیسیون ماده ۵ ورزش و جوانان انجام گرفت.

۲-  در ارتباط با تغییرات در حوزه  مربی و سرمربی از آنجا که این موضوع در حوزه اختیارات مسولین باشگاهها است،مدیران می توانند مطابق مقررات نسبت به عقد قرارداد با کادر فنی خود در سازمان لیگ اقدام کنند.

۳-  باشگاهها موظفند نسبت به انجام تعهدات خود به مربیان و بازیکنان در موقع مقتضی اقدام و در صورت تغییر مربیان می بایست  نسبت به تسویه حساب با مربی قبلی خود اقدام کنند.در غیر این صورت مربی می تواند از مبادی قانونی نظیر: کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت نسبت به پیگیری حق و حقوق خود اقدام کند.

۴- از آنجا که باشگاه نفت در حال حاضر جزو نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا  محسوب می شود؛مقرر گردید که سازمان لیگ در اسرع وقت و پس از جلسه با مدیران این تیم نسبت به بررسی موارد مختلف این باشگاه اقدام و گزارش مقتضی به فدراسیون فوتبال اعلام گردد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو