زمان انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ -

دو حکم جهانیان و یک سوال مهم

مالک جدید باشگاه نفت را باید یکی از جنجالی ترین چهره های حال حاضر فوتبال ایران لقب داد چون تصمیماتی از جانب او اتخاذ شده که ابهامات زیادی در آن دیده می شود.

سرای نور؛حمیدرضا جهانیان از همان روزی که به عنوان مالک جدید باشگاه نفت تهران انتخاب و منصوب شد تصمیمات و رفتارهایی از خود نشان داد که در همین مدت کوتاه او را به یکی از جنجالی ترین چهره های فوتبال باشگاهی ایران تبدیل کرده است.

جهانیان در اولین گام بعد از مالکیت بر باشگاه بحران زده پایتخت در نشستی غیرمنتظره با بازیکنان و نظرخواهی از آنها تصمیم به قطع همکاری با حمید درخشان گرفت تا اولین حکم جنجالی خود در نقش مدیرعامل باشگاه را صادر کند. حکمی که حمید درخشان را رسما از ادامه همکاری با این تیم به عنوان سرمربی عزل و این مربی را خانه نشین می کرد.

در این حکم جهانیان با استناد به ترک تمرین و رها کردن بدون هماهنگی نفت به عنوان دلیل اصلی قطع همکاری نام برد تا حکمی که برای برکناری درخشان صادر کرده بود جنبه حرفه ای گری ظاهری به خود بگیرد تا بعد از این اتفاق زمینه برای ورود علی کریمی و سپردن هدایت تیم به این چهره سرشناس فوتبال ایران در اولین تجربه مربیگری فراهم شود.

اما تصمیمات عجیب تر جهانیان همچنان ادامه دار بود، چون او بعد از امضای قرارداد با علی کریمی در حکمی دیگر نظارت بر تیم های پایه باشگاه را نیز به جادوگر فوتبال ایران سپرد و آمادگی اش را برای استخدام دو مربی خارجی برای راه اندازی کارخانه بازیکن سازی را با نظر مستقیم علی کریمی اعلام کرد؛ اما این حکم زیاد دوام نیاورد چون مالک نفت این بار در تصمیمی غیرمنتظره حکم به قطع همکاری با علی کریمی داد و دوباره حمید درخشان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

با استناد به این دو حکم جنجالی و اتفاقات اخیر که میان مالک نفت و علی کریمی رخ داد یک سوال بزرگ ذهن همه علاقمندان را به خود جلب کرده است. این که حمیدرضا جهانیان که در ابتدا همه امور فنی تیم حتی در تیم های پایه را به کریمی سپرد و حتی درخواست انتخاب دو مربی خارجی توسط جادوگر برای تیم های پایه را مطرح کرد، چرا به یکباره با استناد به این که جادوگر قراردادش به عنوان سرمربی ثبت نشده و به عنوان مربی کارت مربیگری اش صادر شده است دوباره به سراغ مربی رفت که خودش اخراج کرده بود؟

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو