زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

تجلیل از مقام کارگران شهرداری ایزدشهر

مراسم تجلیل از مقام کارگران شهرداری ایزدشهر با میزبانی شهرداری و شورای اسلامی ایزدشهر برگزار شد.

به گزارش سرای نور؛ در این مراسم حسن یحیی پور شهردار ایزدشهر به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در میهمانی شام با حضور در جمع صمیمی کارگران شهرداری ایزدشهر اظهار کرد: طبیعی است که ستون سعادت هر جامعه و هر کشوری به کار است و رکن و اساس آن نیز کارگر است.

 

 

وی گفت: استقلال و عزت هر کشوری در گرو کار و کارگر است و چرخه کشور به دست توانمند کارگران می‌چرخد، تمامی خدماتی که شهرداری ایفا می‌کند به واسطه حضور و زحمات کارگران زحمت کش می‌باشد که به صورت شبانه روزی در تمامی فصول سال خدمات دهی می‌کنند و زیبایی و نظافت هرشهر در گرو زحمات این عزیزان است.
شهردار ایزد شهر افزود: کارگران رمز پویایی جامعه هستند و تمامی کارهای اجرایی، فضای سبز، ایمنی و خدمات و … در شهرداری‌ها به همت کارگران انجام می‌پذیرد و کارگران بازوی اجرایی شهرداری هستند.

IMG_8674

 


این مسئول با اشاره به شغل شریف رفتگران تأکید کرد: رفتگری از مشاغل بسیار طاقت فرسایی است که بهداشت و زیبایی شهر در گرو فعالیت این قشر زحمت کش جامعه است و آنچه شهر را زیبا جلوه می‌دهد نمود کار و زحمات عوامل و نیروهای خدماتی و فضای سبز می باشد.
حسن یحیی پور تصریح کرد: معتقدم گفت و گو و نشست صمیمی با کارگران تأثیر بسزایی در افزایش و تقویت انگیزه کاری خواهد داشت.
وی با توجه به اینکه تأمین معیشت کارگران از مهمترین اولویت‌های برنامه شهرداری است افزود: در تلاشیم تا با ارتباط مستقیم با کارگران زحمت‌کش شهرداری مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم و با ارائه مساعدت و تسهیلات با کمک شورای اسلامی شهر ایزدشهر مشکلات مالی آنها را مرتفع سازیم.

 

 

IMG_8642

 

 


شهردار ایزدشهر گفت: در جامعه، سازندگی شهرها به دست این قشر زحمت‌کش امکان پذیر است، دستانی که پیامبر اکرم (ص) برآن بوسه زد و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه کارگر است.
شهردار و شورای اسلامی شهر ایزدشهر با حضور در مراسم شام در جمع صمیمی خانواده کارگران از آنها قدردانی و تشکر کردند.

 

030

در این مراسم برای نخستین بار از سوی شهردار ایزدشهر و به همت روابط عمومی این شهرداری، در قالب طرحی نو و خلاقانه، در بدو ورود کارگران، کارت‌های خوش‌آمدگویی از طرف شهردار و همچنین دفترچه عملکرد شهرداری که مرهون زحمات کارگران زحمت کش بود تقدیم به آنها شد.

 

 

IMG_8680

 


در پایان مراسم به سید رسول حسینی از واحد فضای سبز، سید محمد حسینی از واحد خدمات ایمنی و آتش نشانی و یاسر حیدری از واحد خدمات شهری به علت داشتن امتیازات بیشتر در انضباط اداری و اجتماعی، مهارت وتخصص، حسن شهرت و تلاش های سازنده در جهت خدمات رسانی به امور شهروندان، به عنوان کارگران نمونه از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزد شهر لوح تقدیر و هدایایی برای قدردانی از زحمات این عزیزان اهدا شد.

 

زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو