زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ -

پاشازاده: شفر شخصیت بزرگی دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است تیم ضعیف در لیگ یک وجود ندارد و فقط نوسانات و امکانات تیم‌هاست که باعث تفاوت آنهاست.

سرای نور؛معتقدم تیم ضعیف در لیگ یک نداریم و به نظرم در بازی بادران ـ راه‌آهن، بادران باید به راه‌آهن می‌باخت. نباید هیچ تیمی را در لیگ یک ضعیف دانست؛ شاید برخی تیم‌ها به خاطر یکسری مسائل نوساناتشان زیاد و امکاناتشان کم بود و همین باعث شده که نتایج لازم را کسب نکنند؛ اما باید حواستان جمع باشد و هیچ تیمی را دست کم نگیرید و تا روز آخر تمام حواس و تمرکزتان روی تیم خودتان باشد. فلسفه لیگ یک این است که همه تیم‌ها برای صعود می‌جنگند.

او در خصوص آنکه با شکست اکسین و توقف بادران می‌توانند صدرنشین شوند می‌گوید: اکنون به بالای جدول فکر نمی‌کنم و در حال حاضر این برایمان مهم نیست، بلکه فقط ۳ امتیاز بازی با اکسین در اولویت ما قرار دارد و سپس در آخر بالا قرار گرفتن در جدول. اکنون شرایط تیم خوب است و امیدوارم راه درستی که همه عوامل باشگاه در آن قرار گرفته‌اند، ادامه‌دار باشد و نوسان کمی داشته باشیم تا به موفقیت مدنظرمان دست پیدا کنیم.

وی در رابطه با موضوع جدید و جالب دوپینگ و بررسی آن توسط افسران مربوط به آن می‌گوید: این موضوع به هیچ وجه نه جدید است و نه جالب؛ متاسفانه یکسری افراد غیرفوتبالی با کارهای غیراخلاقی جو فوتبال را خراب کرده‌اند. برای همین شاید چنین اتفاقاتی در تلویزیون دیده می‌شود. امسال افسران دوپینگ از هفته اول در مسابقات حضو داشتند و کارشان را هم خوب انجام داده‌اند، این موضوع نشان از این دارد که فدراسیون نظارتش روی چنین موضوعاتی را بیشتر کرده و نباید نگران فوتبال ناپاک بود. حالا اینکه می‌آیند و  یک تیم را اینطور نشان می‌دهند، کار زشت و ناپسندی است. من می‌گویم باید رقابت سالم، درست و پاک باشد نه اینکه افرادی که زورشان به فوتبال نمی‌رسد با ایجاد چنین حاشیه‌هایی جو فوتبال را ناسالم نشان دهند و حواشی فوتبال را به بیرون بکشانند.

پاشازاده درباره انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال می‌گوید: تصمیماتی گرفته شد و آقای منصوریان رفتند و قرار شد جایگزینی برایش انتخاب کنند که انتخاب باشگاه توسط کمیته فنی صورت گرفته که حالا نمی‌دانم؛ گویا نسبت به بودجه، زمان و هر چیزی که بوده آقای شفر را انتخاب کرده اند. شناخت زیادی از شفر ندارم؛ ولی حداقل او در ۱۵ سال اخیر در آلمان نبوده و اگرچه می‌دانم این مربی شخصیت بزرگی دارد و باتجربه است و در این موضوع شکی نیست؛ اما اینکه می تواند در استقلال موفق باشد یا نه باید در آینده دید. امیدوارم وقت و امکانات لازم را به او بدهند و اجازه دهند کار کند و کسی در کار او دخالت نکند. همه این‌ها فقط و فقط به خاطر هواداران استقلال است که در این مدت واقعا خیلی اذیت شدند. این تصمیمی است که هیات مدیره، مدیرعامل و کمیته فنی گرفته‌اند و باید به آن احترام گذاشت. قطعا اگر این سرمربی ناموفق بود هم باید جوابگوی مردم باشند.

او در ادامه در پاسخ به سوالی که از بین سه گزینه نامبرده شده چه کسی را بهترین گزینه می‌دانسته می‌گوید: دالیچ را نمی‌شناختم، شوستر را می‌شناختم و شفر هم دقیقا نمی‌دانم. راجع به این گزینه‌ها نظری ندارم فقط امیدوارم این موضوع به نفع استقلال باشد، همه حمایت کنند و اجازه بدهند کارش را به خوبی انجام دهد. با وجود آنکه مربی باتجربه‌ای است اما باید کارش را دید؛ ضمن اینکه عوامل باید به پای ایشان بایستند تا او بتواند نتایج خوب و مدنظر هواداران را بگیرد. در مجموع فکر می‌کنم او گزینه بدی نباشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو