زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ -

لک: بلیت هیچ بازیکنی برای جام جهانی رزرو نشده

دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی از انگیزه‌هایش برای استمرار حضورش در جمع شاگردان کی‌روش برای جام جهانی روسیه خبر داد.

سرای نور؛حامد لک، دروازه‌بان فولاد خوزستان که موفق شده در اردوی تیم ملی حضور یابد، در خصوص شرایطش در خلال تمرین امروز تیم ملی گفت: خدا را شکر تمرینات را از چهارشنبه استارت زده‌ایم و تمرینات خوبی داشتیم و شرایط آماده‌سازی از سوی‌ کارلوس کی‌روش و کادرفنی به خوبی پیش می‌رود. در مورد خودم هم باید بگویم که همه تمرکزم را گذاشته‌ام تا بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشم و در خدمت تیم ملی باشم.

وی در مورد اینکه آیا بازی با توگو می‌تواند برای تیم ملی ایران مفید باشد گفت: قطعا آنالیزها در مورد توگو انجام شده و به این نتیجه رسیده‌اند که این دیدار می‌تواند بازی خوبی برای تیم ملی باشد. قطعا این می تواند محک خوبی پیش از شروع جام جهانی باشد. باید بازی های بیشتری انجام دهیم تا پیش از جام جهانی به آمادگی کامل برسیم.

حامد لک درباره حضور چهار دروازه‌بان فعلی در اردوی تیم ملی و اینکه تنها سه نفر قادر خواهند بود در جام جهانی برزیل حضور یابند، گفت: نه تنها برای من، بلکه برای هیچ دروازه‌بانی از الان بلیت جام جهانی گرفته نشده است. اول از همه باید در باشگاه‌های خود تلاش کنیم تا نظر کی‌روش را جلب و در اردوها حضور پیدا کنیم. تا آن موقع زمان زیادی باقیمانده است. در حال حاضر نمی‌توان گفت که چه کسی در ترکیب اصلی تیم ملی برای جام جهانی حضور خواهد داشت.

وی در مورد اینکه شانس خودش را در این رابطه چقدر می‌داند گفت: همانطور که گفتم از الان نه من، بلکه کل بازیکنان نمی‌دانند چه کسی در جام جهانی فیکس است. هر کسی که آماده بوده و تاکتیک پذیرتر باشد، در تیم ملی جای خواهد داشت. از الان نمی‌توان ترکیب تیم ملی را حدس زد.

لک در پایان درباره اینکه در دوره قبلی پیش از آغاز جام جهانی از لیست تیم ملی خط خورد، گفت: گذشته‌ها گذشته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو