زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ -

مجیدی: درباره همکاری با شفر تماس گرفته شد

کاپیتان محبوب سابق استقلال عنوان نمود برای حضور در کادر فنی این تیم در کنار شفر با او تماس گرفته شده است.

سرای نور؛سید رضا افتخاری امروز در پاسخ به شایعات پیرامون حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال در کنار وینفرد شفر اعلام نمود اصلا این حرف مطرح نبوده و قطعی هم نشده که شماره ۷ سابق آبی‌ها توضیحاتی در این باره عنوان کرد و به شایعه بازگشتش در استقلال قوت بخشید.

فرهاد مجیدی پیرامون اظهارات مسائلی که در خصوص حضور او در کادر فنی استقلال عنوان می‌شود توضیحاتی ارائه داده و نوشته است:

«عصر دوشنبه گذشته یکی از دوستان قدیمی و مشترک من و وینفرد شفر تماس گرفت. ایشان درباره همکاری من با شفر صحبت کرد و صحبت‌هایی رد و بدل شد که به رسم رفاقت دیرینه اجازه بیان آن را ندارم.
نکته‌ای که لازم می‌دانم در اینجا به آن اشاره کنم انتقادهایی بود که به مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال داشتم. خوشحالم که امروز مصاحبه آقای افتخاری نشان می‌دهد که انتقادهای من ناوارد نبوده است.
اگر در گذشته درباره دخالت غیر حرفه‌ای اعضای باشگاه(از هیأت مدیره گرفته تا لیدرها) در تخصص‌های نامربوط صحبت کردم، حرف‌های من در مصاحبه امروز مدیر عامل باشگاه درباره بازیکن سالاری ثابت شد. اکنون هم وقتی می‌بینم که روند اصلاحات در استقلال توسط مدیر عامل آغاز شده(این تازه اول راه است) امیدوار می‌شوم که در آینده نزدیک با برخی مسؤولان بی‌کفایت در ساختار باشگاه استقلال برخورد خواهد شد.
همچنین برای پایان دادن به بدعت‌های غلط و سنتی و برای کوتاه کردن دست سهم‌خواهان همیشه طلبکار، وینفرد شفر باید موفق شود. او مربی من بوده و عملکرد خوبی داشته و مرد قابل احترامی است. از صمیم قلب امیدوارم که در استقلال پیروز باشد و در این راه هر کمکی که به نفع تیم باشد، انجام خواهم داد.
از هواداران نجیب استقلال هم می‌خواهم که تفرقه‌ها را کنار بگذارند و فقط دنبال یک نام باشند؛ استقلال»

 

این صحبت ها در شرایطی از سوی فرهاد مجیدی مطرح شد که مدیرعامل استقلال در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه این تیم حضور مجیدی در این تیم را به کل رد کرد و گفت که چنین موضوعی ناشی از یک اشتباه لپی بوده است.

نکته جالب در پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی اما به کنایه او به بازیکن سالاری در استقلال باز می گردد. مجیدی در بخشی از پیام خود شروع بازیکن سالاری در استقلال از سوی افتخاری را اتفاق خوبی دانسته است. مهدی رحمتی دروازه بان استقلال بعد از گفت و گو با مدیرعامل این باشگاه از روز چهارشنبه در تمرینات این تیم حاضر شد اما مجتبی جباری با تصمیمی که مدیرعامل استقلال اتخاذ کرده، همچنان از تمرینات این تیم دور است. مجیدی در حالی از شروع مبارزه با بازیکن سالاری در استقلال ابراز خرسندی کرده که مجتبی جباری تنها بازیکن کنار گذاشته شده در این تیم است و افتخاری تنها این بازیکن را از استقلال کنار گذاشته است. مجیدی و جباری در گذشته اختلافی با یکدیگر نداشتند و همین موضوع کنایه مجیدی را پر ابهام تر از گذشته می کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو