زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

وجود ۱۵۰ خانه بهداشت در مازندران/ ایجاد کلینیک دندان‌پزشکی با تعرفه دولتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وجود 150 خانه بهداشت در استان خبر داد و گفت: کلینیک دندان‌پزشکی با تعرفه دولتی در برخی از شهرهای استان ایجاد می‌شود.

 

به گزارش سرای نور؛ قاسم جان‌بابایی ظهر امروز در آئین افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد بیمارستان مجهز از آرزوهای مردم این شهرستان بود که محقق شد.

وی افزود: این بیمارستان با امکانات مجهز درمانی و بهداشتی با همت مسئولان وزارت بهداشت و تلاش نماینده مردم آمل در مجلس به بهره‌برداری رسید که در آن ۲۱۷ تخت بیمارستانی در بخش‌های ویِژه، اورژانس، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، ۱۶ اتاق عمل و سی‌تی‌اسکن مجهز در نظر گرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه آمل جزو سه شهر پرجمعیت استان و ورودی به شهرهای مختلف شمال کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این شهرستان چهار بیمارستان دولتی مشغول به ارائه خدمات هستند که برخی از آنها از لحاظ فیزیکی ساختار مناسبی ندارند.

این مسئول با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) می‌تواند علاوه بر آملی‌ها به مردم شهرهای مجاور استان خدمات مطلوب دهد، بیان کرد: خدمات تخصصی در این بیمارستان می‌تواند رضایت عمومی را به همراه داشته باشد، هر چند نباید از ارائه خدمات در دیگر بخش‌ها مغفول ماند.

جان‌بابایی با بیان اینکه در حوزه بهداشت ۲۳ خانه بهداشت از مجموع ۱۵۰ خانه‌های بهداشت مازندران به آمل اختصاص دارد، گفت: ۶۵ مرکز بهداشت و خانه بهداشت روستایی امسال طی هفته دولت در شهرهای مختلف مازندران احداث می‌شود که ۹ مرکز آن در آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: علاوه بر ایجاد مراکز بهداشت، ساخت کلینیک دندانپزشکی با تعرفه دولتی از دیگر خدمات است که در آینده نزدیک ایجاد می‌شود.

منبع:فارس

 

زمان انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو