زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ -

ویدئوی جنجالی شبکه فرانسوی علیه رئال مادرید!

یک شبکه فرانسوی ویدئویی جنجالی در خصوص اتفاقات اخیر ایالت کاتالونیا و ربط دادن آن به ال کلاسیکو منتشر کرد.

سرای نور؛

بعد از آنکه جنجال های فراوانی در مورد رفراندوم کاتالونیا و برگزار شدن دیدار لاس پالماس برابر بارسلونا در ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ ایجاد شد، حالا CANAL + فرانسه ویدئویی عجیب در راستای حمایت ارکان مختلف اسپانیا از رئال مادرید در دیدارهای مقابل بارسا ساخته است.

در این ویدئو، ابتدا نیروهای پلیس بازیکنان رئال مادرید را در هنگام ورود به زمین در دیدار برابر بارسا مشایعت و محافظت می کنند و در یکی از صحنه ها پلیس آندرس اینیستا را در میانه میدان متوقف کرده و توپ را به سود رئال مادرید به گردش در می آورد.

همچنین در یکی دیگر از صحنه ها با نشان دادن صحنه گلزنی مسی از روی نقطه پنالتی در ال کلاسیکوی سال ۲۰۱۴ در برنابئو، نیروهای پلیس را در مقابل دروازه گمارده تا آنها مانع باز شدن دروازه دیگو لوپز شوند.

اما جنجالی ترین صحنه این ویدئو بی شک مربوط به ماریانو راخوی نخست وزیر اسپانیاست که پشت یک ضربه پنالتی به سود قوهای سپید قرار گرفته و بعد از گلزنی با لباس رئال خوشحالی می کند. ماریانو راخوی مدتی پیش به علت عدم تسلط بر زبان انگلیسی به شدت مورد انتقاد جرارد پیکه قرار گرفته بود.

این ویدئو به شدت در شبکه های اجتماعی مختلف مورد توجه قرار گرفته و به احتمال زیاد به زودی باشگاه رئال مادرید از این شبکه شکایت خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو