زمان انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ -

یک جای خالی برای چهار استقلالی

سرمربی آلمانی استقلال باید لیست خود را برای اضافه کردن بازیکنان جدید خالی کند.

سرای نور؛لیست بازیکنان استقلال یکی از دردسرهای علیرضا منصوریان در پیش فصل بود و حالا شفر نیز باید برای انتخاب لیست مورد نظر ۱۸ نفره خود چند تصمیم اساسی و مهم بگیرد.

لیست ۱۸ نفره بازیکنان استقلال با کنار گذاشتن مگویان و مصدومیت محسن کریمی در نهایت در ابتدای فصل با تصمیمات منصوریان تکمیل شد. آبی ها در شروع فصل ۲۰ بازیکن را تحت قرارداد خود داشتند و تنها ۱۸ بازیکن در لیست این تیم قرار می گرفتند تا همین حالا دو بازیکن در انتظار چراغ سبز شفر برای حضور در لیست باشند. مگویان البته در تمرینات استقلال حضور ندارد اما در صورت نیاز شفر به یک مدافع این احتمال وجود دارد که این بازیکن به تهران سفر کند.

شفر بعد از حضور در استقلال خبر از عقد قرارداد با بهنام برزای و جذب این بازیکن را داد؛ اتفاقی که با سفر برزای و علاقه سرمربی طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.

مجتبی جباری بر اساس اختلافاتی که با مدیران این باشگاه دارد، تنها بازیکنی است که شایعاتی پیرامون جدایی او در نیم فصل از استقلال به گوش می رسد. البته این موضوع با توجه به عدم اعلام مدیران استقلال، هنوز نهایی نشده و شفر فعلا نمی تواند روی خروج این بازیکن حساب کند.

جایگاه لرزان جباری باعث شده تا شفر ۴ گزینه برای حضور در استقلال پیش رو داشته باشد. شفر اگر به دنبال استفاده از بهنام برزای و محسن کریمی در کنار مجتبی جباری باشد، حداقل باید دو بازیکن را از لیست خود خارج کند و البته اگر در نهایت جباری از این تیم جدا شود، باید باز هم یک بازیکن را از لیست خود خارج کند. کنار گذاشتن حداقل یک و حداکثر سه بازیکن از لیست استقلال یکی از مسئولیت های سخت شفر طی هفته های آینده خواهد بود. شفر تنها ۶ دیدار تا نیم فصل برای تصمیم گیری درباره این موضوع فرصت دارد و همین فرصت اندک در کنار شناخت اندک او از تیم، کار را برای این سرمربی آلمانی سخت کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو