زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور تأکید کرد:

آمریکا حق ندارد در خانه ما برایمان تعیین تکلیف کند

امام جمعه نور تأکید کرد: آمریکا حق ندارد در خانه ما برایمان تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در نماز جمعه نور با اشاره به بهترین ماه‌های خدا اظهار کرد: ماه شعبان، رمضان و رجب از بهترین ماه های خداست و ماه رجب مقدمه ورود به ماه شعبان و رمضان است.
وی گفت: ماه رجب ماه بارش رحمت الهی، استجابت دعا، استغفار و توبه است و هرکسی از خدا طلب هدایت کند او را هدایت می‌کند و ماه رجب ماه ارتباط خدا و انسان است .
امام جمعه نور با گرامیداشت سال روز بسیج سازندگی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید به کسانی که استعداد لازم را با استفاده از امکانات در امور اقتصادی دارند کمک و همراهی کرد تا در مسیر اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برداشته شود.
خطیب جمعه نور با اشاره به مناسبت‌های دیگر در این هفته از عدم حضور برخی از مسئولان در نماز جمعه نور انتقاد کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: نماز جمعه قرارگاه معنویت ، دین داری و بصیرت است و خوبان و نیکان در نماز جمعه حاضر می‌شوند.
امیری ارجمند با تبریک ایام پیش رو وظایف هیئت‌ها، روحانیان و متولیان فرهنگی را یادآور شد.
وی با توجه به نرمش قهرمانانه خاطر نشان کرد: گاهی لازم است در برابر دشمنان با نرمش قهرمانانه وارد شویم اما اگر دشمنان روش منطقی را نمی‌پذیرند باید با روش دیگر با آنها برخورد کرد.
امام جمعه نور تأکید کرد: آمریکا حق ندارد در خانه ما برایمان تعیین تکلیف کند زیرا او با هزاران کیلومتر فاصله، ناو های خود را به خلیج فارس آورده است درحالی که خلیج فارس مال ماست.
امیری تجاوز آمریکا به اموال ایران را به بهانه‌های متعدد بسیار قبیح خواند و خواستار ایستادگی مسئولان در برابر این تجاوز و دفاع از حقوق ملت ایران شد.
امام جمعه نور با حمایت گشت نا محسوس نیروی انتظامی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: همه باید از این اقدام خدا پسندانه حمایت کنند و به جای تخریب آن در رفع اشکالات این امر همکاری کنند.
وی راه اندازی گشت نامحسوس در زمینه ی امنیتی و اقتصادی را نیز ضروری دانست.
امام جمعه نور با توجه به رسانه ای شدن وام ازدواج ۱۰ میلیونی ازعدم پرداخت این تسهیلات به مردم انتقاد کرد.

زمان انتشار: ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو