زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ -

عباس زاده: دلیل ندارد برای استقلالی ها کری بخوانم

مهاجم قائمشهری سایپا می‌گوید تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند با گلزنی های فراوان یک بار دیگر به تیم محبوبش نزدیک شود.

سرای نور؛

محمد عباس زاده، مهاجم قائمشهری تیم فوتبال سایپا که دو بار به همراه تیم نساجی موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول دست پیدا کند پس از پیروزی مهم این تیم در دیدار روز گذشته لیگ دسته اول در صفحه اجتماعی خود به همبازیان سابقش تبریک گفت. تبریکی که باعث شد که برای او دردسرساز شود و باعث برخورد هواداران استقلال با او شد. او در این باره می‌گوید قصد توهین نداشته اگرچه همیشه پرسپولیسی هست و خواهد ماند.

 

عباس‌زاده در رابطه با پستی که در صفحه اجتماعی خود گذاشت گفت: بعد از پیروزی نساجی آنقدر از موفقیت تیم شهرم خوشحال شدم که پستی گذاشتم و از مجموعه نساجی بابت چنین نتیجه‌ای تشکر کردم. در بخش دیگری چون نساجی با استقلال قرار است در جام‌حذفی مصاف دهد به بازی سال‌ها پیش و پیروزی ۵ گله‌اش مقابل آبی‌ها اشاره کردم.

 

وی افزود: درست است پرسپولیسی هستم؛ ولی این دلیل نمی‌شود که برای استقلالی‌ها بخواهم کری بخوانم. در ضمن با این پست‌ها نه من بلکه هیچ بازیکنی نمی‌تواند خودش را وارد تیم مورد نظرش کند. آرزویم پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس است؛ اما من در حال حاضر در سایپا حضور دارم و دوست دارم اگر روزی به جمع سرخ‌ها برگردم فقط با بازی و گلزنی‌ام بازگردم نه نوشتن چنین پست‌هایی. اگر هم یک روز به آرزویم نرسم، مطمئنا باشید که یک هوادار دوآتشه پرسپولیسی خواهم ماند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو