زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ -

زمان جدال پرسپولیس و نفت تهران مشخص شد

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس امروز نسبت به عدم اعلام تاریخ برگزاری دیدار برابر نفت تهران اعتراض کرده بود، سازمان لیگ زمان آن را مشخص کرد.

سرای نور؛

طبق اعلام سایت سازمان لیگ دیدار بین دو تیم پرسپولیس تهران و نفت تهران ‏در مرحله سوم رقابت های جام حذفی روز شنبه ۲۹ مهر ۹۶ رأس ‏ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

بر این اساس پرسپولیس ۴ روز بعد از دیدار سرنوشت ساز خود برابر الهلال عربستان باید برابر نفت تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی حاضر شود.

این فشردگی برنامه‌های پرسپولیس که اکنون یک دیدار معوقه برابر نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر را نیز دارد، می‌تواند دردسر جدیدی برای سرخپوشان تلقی شود. پرسپولیس روز ۲۵ مهر برابر الهلال قرار خواهد گرفت و روز ۲۶ مهر به تهران بازخواهد گشت. روز ۲۷ مهر نیز مسلما برنامه تمرینی ریکاوری برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد و آنها با یک جلسه تمرینی در روز ۲۸ مهر باید برابر نفت تهران حاضر شوند.

پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ که در فصل گذشته خاطره تلخی از حضور در جام حذفی در ذهن دارند، نمی‌خواهند بار دیگر حذف شده‌ی زودهنگام این رقابت‌ها لقب گیرند و مسلما این برنامه‌ می‌تواند شرایط را برای آنها سخت‌ کند.

پرسپولیس بعد از انجام این دیدار نیز در ۴ آبان‌ماه باید برابر استقلال در دربی هشتاد و پنجم و در هفته دهم لیگ برتر حاضر شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو