زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ -

پاسخ سرمربی روسیه به انتقادات

تیم‌های روسیه و ایران در کازان به مصاف یکدیگر رفتند. پس از این مسابقه، استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی روسیه گفت که تا شروع جام جهانی ترکیب ایده‌آل خود را پیدا خواهد کرد.

سرای نور؛این دیدار که در کازان برگزار شد، بیش از ۳۳ هزار تماشاگر داشت و در نهایت با نتیجه ۱ بر ۱ به اتمام رسید. در نیمه اول روس‌ها با سه مهاجم به میدان رفتند اما عملکرد خوبی در خط حمله نداشتند.

چرچسوف که با انتقاد رسانه های روس مواجه شده،  درباره عملکردش تیمش گفت: “من موافق نیستم که ما در نیمه اول عملکرد بدی داشتیم. در چنین سطحی نیاز نیست از دقیقه اول خوب باشید، این بهانه نیست، بلکه توضیح است.

پس از آغاز نیمه دوم، ما توانستیم عملکرد متفاوتی به نمایش بگذاریم. به عقیده من، گل آن‌ها روند بازی را تغییر نداد. همانطور که انتظار داشتیم، ایران به دنبال ضدحمله بود و ما به لو رفتن توپ واکنش خوبی نشان دادیم و بازیکنان تعویضی هم عملکرد خوبی داشتند.

او از  مردم روسیه و خبرنگاران خواست نگران نباشند و گفت:

تا شروع سال جدید، ما بسیار پیشرفت خواهیم کرد و به ترکیب ایده‌آل خود خواهیم رسید. ما از ترکیب‌های متفاوت استفاده می‌کنیم و از بازیکنان در پست‌های متفاوت بازی می‌گیریم تا درک متقابلی از یکدیگر داشته باشند. ترکیب اصلی ما به بازیکنان، شرایط و حریفمان بستگی دارد.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو