زمان انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ -

استقلال؛ روز از نو – فوتبال از نو

امروز شاهد رونمایی از استقلال شفر خواهیم بود و همه آبی دوستان منتظرند بعد از مدت ها تیم شان یک برد دلچسب را کسب کند.

سرای نور؛

از فاتح تریم تا کریستوف دام همگی اسامی بزرگی بودند که برای نشستن روی نیمکت استقلال از آنها یاد می شد اما وینفرد شفر کسی بود که ردای سرمربیگری استقلال بر تنش نشست و هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت. در بازی امروز باید منتظر ماند و دید شفر برای موفقیت مقابل فولاد، دست به انقلاب تاکتیکی می زند یا با همان ترکیب بازی های قبل به دنبال کسب نتیجه خواهد بود.

شفر به جز مجتبی جباری و پژمان منتظری، مهره هایی مثل روزبه چشمی، سیدمهدی رحمتی(یا سیدحسین حسینی) و یعقوب کریمی و سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان را در اختیار دارد. با این حال هنوز مشخص نیست این مربی چه ترکیبی را به میدان می فرستد. آنچه مسلم است اینکه  پیروزی در این بازی خانگی و سخت می‌تواند استقلال را در ادامه فصل به مسیر صعودی نزدیک کند.

استقلال در این بازی باید برابر یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ طی هفته‌های اخیر قرار گیرد و این در شرایطی است که آبی ها با چهار گل زده هنوز توقعات هواداران خود را برآورده نکرده اند.

فولادی ها که هفته هشتم در شهرآورد اهواز به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیدند، حالا باید در تهران و مقابل استقلال متحول شده ای قرار بگیرند که عطش برد دارند. پورموسوی در این فصل ستاره های زیادی در اختیار دارد و با تکیه بر آنها رویای متوقف کردن استقلال در تهران را دارد. حامد لک گلر مطمئن و کم اشتباه آنها به قدری خوب کار کرد تا کی روش را برای حضور در تیم ملی متقاعد نمود. پورموسوی برای بازی امروز امید زیادی به گلزنی فرشاد جانفزا و علی اصغر عاشوری دارد، بازیکنانی که در دیدارهای قبل هر کدام ۲ بار موفق به گلزنی شده اند. فولادی ها منتظرند آرش افشین نیز به روزهای اوجش بازگردد تا خط حمله تیمشان زهردارتر از قبل شود.

دیدار دو تیم با قضاوت حسین زرگر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. مسابقه ای که باید حداکثر استقبال از سوی آبی های طرفدار استقلال را داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو