زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ -

خانزاده:دیگر مهم نیست کدام استادیوم بازی می‌کنیم

محمد خانزاده در پایان بازی پدیده مقابل ذوب آهن مورد تمجید ویژه رضا مهاجری سرمربی تیمش قرار گرفت .

سرای نور؛محمد خانزاده مدافع تیم فوتبال پدیده که در اردو تیم ملی از ناحیه دست دچار مصدومیت شد با وجود آنکه هنوز بخیه های دستش را نکشیده است مقابل ذوب آهن به میدان رفت. او در این باره به خبرنگار ورزش سه گفت: از پزشکانم تشکر کنم چراکه زحمات شایانی برای بهبودی دستم کشیدند. پس از مشورت با آنها و با صلاحدیدشان به خواست خودم در این بازی به میدان رفتم اگرچه هنوز بخیه های جراحی ام کشیده نشده است و باید علاوه بر آنکه حواسم را به بازی جمع می‌ کردم از دستم مراقبت می‌ کردم تا آسیب دیگری نبیند. اما می خواستم تمام تلاشم را برای به ثمر رساندن تلاش چند هفته ای کادرفنی، مدیریت و همه بازیکنان داشته باشم از همین رو تصمیم گرفتم هرطور شده در این بازی حضور داشته باشم.

او درخصوص بازی مقابل ذوب آهن و نتیجه ای که حاصل شد نیز می گوید: ما بازی را خوب شروع نکردیم و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی توپ و میدان دست ذوب آهنی ها بود اما ۷۰ دقیقه مابقی تمام موقعیت ها و توپ و میدان دستمان بود و توانستیم بازی باخته را به نفع خودمان تغییر دهیم. به نظرم حتی می توانستیم برنده بازی باشیم اما خب پنالتی دقیقه ۹۰ مان گل نشد و فقط یک امتیاز نصیب پدیده شد.

وی در رابطه با صحبت مهاجری درباره ایثار و حضورش با وجود مصدومیت در این بازی خاطرنشان کرد: وقتی تیمی در آن همه مجموعه خالصانه و صادقانه برای موفقیتش تلاش می کند مطمئنا هر بازی نه فقط من دوست دارد که به تیمش کمک کند تا او هم در این روند موثر باشد. البته باید بگویم که هر بازیکنی عاشق فوتبال است و در هر شرایطی که باشد باز هم عاشقانه به  هدف هایش فکر می کند و می خواهد در موفقیت تیمش تاثیرگذار باشد.

مدافع پدیده در خصوص بازی مقابل سپیدرود و اینکه تعداد زیادی از بازیکنان این تیم مشهدی در هفته آینده حضور نخواهند داشت گفت: دقیقا نمی دانم چه کسانی در هفته آینده محروم هستند اما هر بازیکنی که نباشد قطعا کار برای ما سخت خواهد شد. البته چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت هم بازی را دشوار می کند اما باز هم نمی توان از حالا با وجود چنین مشکلاتی نتیجه را پیش بینی کرد و خود را ازپیش برنده یا بازنده دانست. فقط می گویم که ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و با پیروزی از زمین حریف خارج شویم.

خانزاده در پاسخ به سوالی که بهتر نیست بازی های پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود تا تماشاگران بیشتری برای تماشای بازیشان بیایند گفت: هواداران مشهدی با وجود آنکه دسترسی و حضور در ورزشگاه ثامن برایشان سخت است برای دیدارمان با ذوب آهن و تشویق تیم شهرشان به استادیوم آمدند که دست تک تک شان را می فشارم و خوشحالیم که آنها را با خوشحالی به خانه هایشان بدرقه کردیم. تک تک بازیکنان من جمله خود من با حضور هواداران انگیزه مان صدچندان می شود ودیگر برایمان اهمیتی ندارد بازی در کجا برگزار می شود چون حضور هواداران مشهدی آن هم فرسنگ ها دور از شهر برای ما خیلی با ارزش است و ما را برای موفقیت و نتیجه گیری بیشتر تحریک می کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو