زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

برانکو ایوانکوویچ تیم کاملی برابر الهلال دارد

سرمربی کروات سرخپوشان همچون دیدار رفت در جدال برگشت مقابل الهلال هم چند ستاره خود را در اختیار ندارد.

سرای نور؛

در دیدار رفت دو تیم در استادیوم محمدبن زاید، برانکو ایوانکوویچ نتوانست از مهدی طارمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت و محرومیت سود ببرد. غیبت عناصر دفاعی در این جدال البته ضرر بزرگی به سرخپوشان زد و آنها با ٤ گل برابر آبی‌پوشان عربستانی شکست خوردند.

پرسپولیس در جدال برگشت هم ۳ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت و فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت و مهدی طارمی و حسین ماهینی نیز به دلیل محرومیت در این سفر سرخپوشان را همراهی نکردند.

با این حال اکنون برانکو ایوانکوویچ شرایط بهتری نسبت به بازی رفت پیش روی خود می‌بیند. غیبت محمد انصاری و سیدجلال حسینی به عنوان دو مدافع میانی پرسپولیس در دیدار رفت بزرگترین ضربه را به این تیم زد و البته کمال کامیابی نیا نیز به عنوان دیگر عنصر دفاعی شرایط را برای او سخت‌تر کردند.

اما در بازی برگشت سرمربی کروات بازیکنان تاثیرگذار و غیرقابل عبور خود را در اختیار خواهد داشت. بازگشت سیدجلال حسینی این فرصت را در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار خواهد داد تا محمد انصاری را جانشین او در سمت چپ کند و ترکیب دفاعی کاملی را داشته باشد.

بازگشت کمال کامیابی نیا نیز شرایط تدافعی پرسپولیس را بهتر از قبل کرده تا این تیم در بازی برگشت بتواند از زوج ربیع خواه و شماره ۱۱ در میانه میدان به خوبی سود ببرد.

روی نیمکت نیز اکنون بشار رسن، شایان مصلح، احمد نوراللهی به عنوان مهره‌هایی که در جریان بازی قادر به  اجرای خواسته‌های برانکو ایوانکوویچ باشند، حضور دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو