زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

سایپا بهترین تیم رده پایه ایران

فرهاد پورغلامی 24 بازیکن را به اردوی تیم جوانان فراخواند، که باز هم سایپا با 6 بازیکن خود را به عنوان باشگاهی پرورش دهنده معرفی می کند.

سرای نور؛

فرهاد پورغلامی در آخرین فهرست ۲۴ بازیکن را از تیم‌های مختلف کشور به اردوی تیم جوانان فراخوانده است.

 

در فهرست جدید تیم جوانان سایپا که در حال حاضر ۵ نماینده هم در تیم نوجوانان کشور و رقابت های جام جهانی دارد، با ۶ نماینده بیشترین سهم را دارد.

پس از نارنجی پوشان، تیم مقاومت با ۳ نماینده، پیکان با دو نماینده، پرسپولیس با یک بازیکن، دو تیم شهر بزرگ شهر اصفهان هر کدام با دو نماینده، تراکتورسازی با دو بازیکن، و استان فارس با دو سهمیه حضور دارند.

خوزستان، قزوین، استان مرکزی و گیلان هم هر کدام یک بازیکن به تیم نوجوانان معرفی کرده اند.

 

•  در زیر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم جوانان به تفکیک تیم باشگاهی آمده است:

 

ودود غفاری (تراکتور)،  محمدرضا آزادی (تراکتورسازی) از آذربایجان شرقی، علیرضا رضایی از قزوین (پیکان)، محمد باقری (مقاومت)، امیرمهدی جانملکی (مقاومت)، عرفان خانی (سایپا)، سید محمدرضا میرحسینی (سایپا)، رضا رحیمی (مقاومت)، امید دره (سایپا)، محمد خدابنده لو (پیکان)، حمیدرضا طاهرخانی (پرسپولیس)، مهدی بیات (سایپا)، عارف حاجی عیدی(سایپا)، حسین نخودکار (سایپا) از تهران، سجاد آقایی (آلومینیوم اراک) از استان مرکزی، علی کیخسروی (سپاهان)، محمدرضا شیخ حسین اصفهانی (ذوب آهن)، مهدی رحیمی (سپاهان)، علیرضا قادری و محمد کریمیان فرد (ذوب آهن) از اصفهان، فرزان دانا (برق جدید شیراز) و بهروز جلالیان (فجرسپاسی شیراز)، یوسف کی شمس (فولاد خوزستان) از خوزستان و جواد آقایی ( از گیلان و تیم سپیدرود).

 

بازیکنان تیم جوانان پس از سه روز حضور در اردوی ایران روز پنج شنبه تهران را جهت برگزاری اردویی ۴ روزه  و برگزاری یک دیدار دوستانه با جوانان قطر به مقصد این کشور ترک می کنند، تا برای بازی های مقدماتی آسیا که ۱۰ آبان ماه برگزار می شود، آماده شوند. شاگردان فرهاد پورغلامی در مرحله مقدماتی با تیمهای اردن، سوریه و فلسطین همگروه هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو