زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ -

والی: بازی مقابل استقلال همیشه سخت است

کاپیتان تیم فوتبال فولاد می‌گوید جو بازی به نفع استقلال تغییریافته بود و همین موضوع باعث شد تا فولاد نتیجه لازم را کسب نکند.

سرای نور؛

استقلال بعد از تغییراتی که در کادرفنی برایشان رقم خورد فکر کردن با جوی که ایجاد کردند می‌توانند ما را شکست دهند. اما ما استراتژی خاص خودمان را در این بازی داشتیم و قصدمان حراست از دروازه و کور کردن موقعیت‌های حریف بود که در این امر موفق هم شدیم. البته اینطور نبود که به محوطه جریمه به هیچ وجه نزدیک نشویم و نخواهیم موقعیت خطرناک روی دروازه‌ ایجاد کنیم، گفتم سیاست کادرفنی در تدافعی بازی کردن و بعد موقعیت‌سازی و حمله به سمت دروازه استقلال بود.

او در ادامه در مورد تغییرات کادرفنی استقلال و عدم شناخت شفر در این بازی گفت: آقای شفر یکی، دو هفته‌ای است به تیم استقلال اضافه شده و هیچ تیمی روی او و تفکرات فنی‌اش شناخت ندارد،  همین کار را برای همه تیم‌ها دشوار می‌کند. البته  او بازی اولی بود که روی نیمکت استقلال می‌نشست از همین رو روی ترکیب و انتخاب بازیکنان استقلال شک و تردید داشت.

وی درباره وضعیت فولاد در این بازی و اینکه چطور نتوانستند نتیجه را به نفع خود تغییر دهند نیز افزود: باتوجه به شرایطی که شرح دادم  نتیجه تساوی و یک امتیاز از ورزشگاه آزادی آن هم با آن همه تماشاگر نتیجه بدی نیست؛ اما باید بگویم که ما مصدومان بسیاری داشتیم. رحیم زهیوی به سختی در میدان می‌دوید، امیر زلیکانی تازه از مصدومیت خارج شده بود و احمد عبدالله‌زاده هم که با سرماخوردگی به جمع ما برگشته بود علاوه بر آنکه عبدالله کرمی هم محروم بود و فولاد با کم و کسری روی نیمکت پا به میدان گذاشت؛ البته بازی مقابل استقلال همیشه سخت است، آن هم در ورزشگاه آزادی با این همه تماشاگری که انتظار برد از تیمشان را دارند.

والی در خصوص شناخت آرش افشین نسبت به استقلال و اینکه چطور نتوانست دروازه حسینی هم تیمی سابقش را باز کند خاطرنشان کرد: اولا باید بگویم که شرایط هر تیم و بازیکنی که در آن بازی می‌کند متفاوت است و دوما آرش نیم فصل اول سال گذشته در استقلال حضور داشته آن هم در حالی که استقلال سال گذشته در نیم فصل دوم با تغییراتی که در ترکیب جوانش صورت گرفت توانست نتیجه را به نفع کند. افشین در مقابل استقلال هرچه در توان داشت گذاشت؛ ولی همانطور که گفتم تفکرات آقای پورموسوی حراست از دروازه و گل نخوردن بود و آرش هم بیشتر از آنکه به سمت  دروازه استقلال حمله کند در خط دفاعی به کمک سایر بچه‌ها رفت و برای همین نتوانست خطر آنچنانی روی دروازه استقلال ایجاد کند.

مدافع فولاد درباره رویارویی با شاگردان دایی در هفته آینده اضافه کرد: سایپا امسال جز تیم‌های خوب لیگ است و علاوه بر حضور آقای دایی در این تیم آنها از بازیکنان خوب و مستعدی سود می‌برند. پیش‌بینی‌ام از این بازی سخت‌تر از بازی با استقلال است چون آنها بی‌محابا بازی می‌کنند و مهاجمان سرعتی و تیزچنگی دارند که خط دفاع فولاد را مطمئنا دچار تزلزل خواهند کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو