زمان انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ -

بیرانوند و نقشه ناکامی خربین به سبک السوما

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که در جدال برابر استقلال خوزستان در ترکیب این تیم غیبت داشت، اکنون با روحیه بالا به دنبال تکرار درخشش مقابل دیگر مهاجم سوری است.

سرای نور؛بیرانوند که در دیدار رفت مقابل الهلال نتوانست مانع از گلزنی عمر خربین شود و سه بار دروازه‌اش مقابل این مهاجم سوری باز شد، به دنبال انتقام بزرگ از این بازیکن است.

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که پیش از این برابر عمر سوما نیز روز تلخی را پشت سر گذاشته بود و در نهایت توانست در جدال برگشت مقابل الاهلی یک شب خاطره انگیز را ثبت کند، بار دیگر در رویای تکرار آن عملکرد است. بیرانوند در دیدار برگشت مقابل الاهلی و عمر سوما نه تنها دروازه‌اش را مقابل این بازیکن بسته نگه داشت که بارها در اقدامی ریسکی به دریبل این مهاجم پرداخت تا انتقام کری خوانی او را بگیرد.

عمر خربین دیگر مهاجم سوری که اینبار با پیراهن الهلال مقابل بیرانوند قرار خواهد گرفت نیز در بازی رفت دو تیم با هت تریک خود روز سختی برای بیرانوند رقم زد. اکنون انتقام گرفتن به انگیزه‌ای بزرگ برای شماره یک پرسپولیس در مواجهه با این بازیکن تبدیل شده است. با بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب سرخپوشان او اکنون با شرایط بهتری روبروی مهاجمان الهلال قرار خواهد گرفت و باید دید همچون جدال برگشت مقابل الاهلی موفق به ارائه عملکردی مثبت خواهد شد یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو