زمان انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ -

پاسخ دیاز به اعمال نفوذ الهلال در محرومیت طارمی!

کنفرانس مطبوعاتی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط با ورود سرمربی آرژانتینی آغاز شد.

سرای نور؛دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا شب میان پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه مسقط برگزار می شود که مربی آرژانتینی مدعی شد برتری چهار گله بازی رفت هم تضمینی برای صعود آنها نیست.

رامون دیاز در ابتدای صحبت های خود گفت:« به خبرنگاران خوش آمد می گویم و از عوامل فدراسیون فوتبال عمان و هواداران به دلیل استقبال خوب همیشگی تشکر می کنم که در این بازی هم ما را تنها نگذاشتند و حامی تیم بودند».

او ادامه داد:« این بازی هنوز تمام نشده و با جدیت بسیار باید بازی کنیم. حتی برتری چهار گله در بازی رفت هم برای ما حاشیه امنیت نیست و باید با تلاش بسیار زیاد به میدان برویم تا فینالیست آسیا شویم».

 

سرمربی آرژانتینی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش آماده حضور در این بازی هستند، تصریح کرد:« تمام بازیکنان اهمیت این بازی را درک می کنند و قصد دارند بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارند تا پیروز شویم و به فینال آسیا برسیم. آنها می دانند حریف از سطوح پایینی به این مرحله رسیده و برای جبران شکست به زمین می آید».

او درباره پیش بینی اش از بازی هم گفت:« امیدوارم بازی زیبایی در پیش باشد و نتیجه به سود الهلال به پایان برسد تا این مرحله را پشت سر بگذاریم» .

او در ارتباط با احتمال حضور الحبسی اضافه کرد: «از عمان و طرفدارانش تشکر می کنم و علی الحبسی یک پشتیبان برای ما بوده و هست».

 

رامون دیاز در خصوص اینکه پرسپولیس دو روز قبل از دیدار برابر الهلال با محرومیت مهدی طارمی و مسائل حاشیه‌ای مواجه شد و این اتفاق را در عملکرد تیم حریف چطور می‌بیند پاسخ داد: به نظر غیبت یک مهاجم نباید تاثیر چندانی روی عملکرد کلی تیم داشته باشد. اما احتمالا غیبت آن در تیم پرسپولیس به چشم آمد اما اینطور نبوده که کل تیم روی آن بازیکن (مهدی طارمی) تکیه کند.

سرمربی الهلال در مورد بازیکنان تیمش که در آستانه محرومیت از فینال قرار دارند نیز گفت: بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت بازی فینال را از دست خواهند داد اما ما هیچ ریسکی در خصوص آنها نخواهیم کرد. به آنها استراحت نمی‌دهیم و هیچ دستوری برای احتیاط نیز به آنها داده نشده است چون هنوز تکلیف صعود نامشخص است.

دیاز در واکنش به سوالی که نتیجه قدیمی آنها برابر الغرافه که با پیروزی سه بر ۰ در بازی رفت و شکست ۳ بر ۰ در بازی برگشت شرایط بازی تغییر کرد و به وقت اضافه رفتند و اکنون نگران تکرار این نتیجه نیستند گفت: طبیعتا ما آماده هستیم بازی در سطح بالایی را انجام دهیم. هم از نظر فنی و هم روانی آماده هستیم. بازیکنان حرفه ای و ملی پوش در تیم حریف حضور دارند و در فوتبال هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد.

سرمربی الهلال در واکنش به سوالی در خصوص شایعات مربوط به دو اخطاره شدن عمر خربین در اردوی سوریه برای بازی برگشت مقابل استرالیا برای اضافه شدن به تیم الهلال پاسخ داد: عمر خربین یکی از بازیکنان مهمی است که سوریه دارد. اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این یک حادثه بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو