زمان انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ -

زهیوی: در فولاد پشت سرم حرف می‌زنند!

رحیم زهیوی می گوید بدشانسی دست از سر او بر نمی دارد، اما جواب بعضی را به وقتش در زمین می دهد.

سرای نور؛درباره بازی با استقلال تهران گفت: هیچ کس از نحوه بازی راضی نبود، ما هم برای پیروزی به زمین رفته بودیم؛ اما تساوی نیز نتیجه بدی در خانه حریف نیست، جا دارد از هواداران تشکر ویژه بکنم که حامی ما در تهران بودند.

مهاجم فولاد خوزستان در ادامه درباره مصدومیتش گفت: نمی دانم این چه بدشانسی است که دست از سر من بر نمی دارد، هربار یک جای پایم درد می گیرد، من هیچ مشکلی نداشتم؛ اما فکر می کنم بعضی به دنبال این هستند که من مصدوم شوم و از آب گل آلود ماهی بگیرند، خیلی ها اکنون خوشحال هستند، هیچ اشکالی ندارد؛ اما مطمئن باشند وقتی خوب شوم، به امید خدا جواب همه شان را می دهم.

زهیوی همچنین افزود: وقتی می خواستم به فولاد بیایم همه به به و چه چه می کردند؛ اما اکنون که نیاز دارم کسی کمکم نمی کند، فقط پشت سرم حرف می زنند، اگر به پرسپولیس یا استقلال می رفتم انگ بی غیرتی به من می زدند، منتظرم خوب شوم تا به آنها بگویم رحیم زهیوی کیست.

وی افزود: من اگر مصدوم بودم پس چگونه بازی استقلال خوزستان، صنعت نفت، سپاهان و بازی های دوستانه ٩٠ دقیقه بازی کردم، من فقط برابر استقلال و پرسپولیس در آزادی مصدوم شدم پس حتما یک حکمتی است.

 

مهاجم سوسنگردی فولاد همچنین درباره عدم گلزنی اش گفت: شما بازی ها را ببینید و بگویید من چند موقعیت گلزنی داشته ام، در بیشتر بازی ها من تنها توانسته ام با پاس هایم موقعیت سازی کنم، این مشکل هم برطرف می شود.

وی درباره آینده فولاد خوزستان نیز گفت: هدف ما بازی به بازی است، ما باید در هر بازی نتیجه لازم را به دست بیاوریم تا در جدول بالا برویم، نمی خواهیم انتظارات را یکباره بالا ببریم و در بازی با سایپا کنار هوادارانمان برای برد خواهیم جنگید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو