زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ -

بیرانوند: مردش هست بیاید شماره یک را از من بگیرد

گلر پرسپولیسی ها پس از بازی برابر نفت تهران در آخرین اظهارنظر خود در رابطه با مسائل مختلفی از جمله سربازی، حضور در تیم تراکتورسازی و ... به صحبت پرداخت.

سرای نور؛علیرضا بیرانوند پس از دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در ابتدا در رابطه با مسائل تیم نفت تهران و طلب وی از این تیم گفت: از یک طرف می گویند باشگاه واگذار می شود. یک طرف ماجرا می ترسند که باشگاه واگذار شود اما بدهی ها پرداخت نشود. بر عکس این موضوع هم وجود دارد هر آنچه که هست تکلیف تیم نفت باید مشخص شود. همه چیز به هم ریخته است طرفین از هم می ترسند که ممکن است به تعهدات عمل نشود.

او ادامه داد: مالک قبلی دو سال ما را برد و آورد و تیمش هم قهرمان جام حذفی شد اما در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد. فکر می کنم امسال هم همینطور پیش برود و مدعی قهرمانی هم شود.

گلر سابق نفتی ها در رابطه با صحبت با مالک فعلی نفتی ها گفت: بله ایشان را دیدم و با هم صحبت کردیم. قرار بود با هم صحبت های بیشتری کنیم. حتی قرار بود پس از بازی های تیم ملی ایشان تکلیف بازیکنان ملی همچون سیدجلال و امیری و من را مشخص کند. آقای جهانیان انسان خوبی است و من او را از نزدیک دیدم. احساس می کنم اگر بگذارند کارش را انجام دهد و سند واگذاری را به او بدهند می تواند از پس تعهداتش بربیاید.

او درباره صحبت هایی که در رابطه با پیوستن او به تراکتورسازی مطرح شده است گفت: من ۵ سال با پرسپولیس قرارداد دارم. وقتی قرارداد دو ساله خودم را به مدت ۵ سال هم تمدید می کنم یعنی فکرهای بزرگی در تیم پرسپولیس در سر دارم. من با این تیم توانستم قهرمان ایران و سوپرلیگ شوم. به جمع چهار برتر تیم آسیا رفتیم و قبلا هم گفتم اگر با این تیم قهرمان آسیا نشوم جایی نمی روم. این حرف ها و شایعاتی است که برای بازی با الهلال و دربی به راه انداختند.

بیرانوند در این رابطه ادامه داد: من دانشجو هستم و ادامه دانشجو بودن من بستگی به شرایط فوتبالم دارد به این که چه برنامه هایی در رابطه با لژیونر بودن خواهم داشت و باید ببینیم چه شرایطی برای بازی در خارج از ایران پیش خواهد آمد و این موضوع بستگی به این دارد که بتوانم سربازی ام را بگذرانم. هنوز تصمیم نهایی ام را نگرفتم.

او در رابطه با اینکه آیا امکان دارد در نیم فصل انتقالی صورت بگیرد گفت: هنوز تصمیم نهایی ام را نگرفتم و هنوز مشخص نیست چه پیش خواهد آمد.

گلر تیم ملی درباره بازی دربی گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد. بهرحال یکی از حساس ترین دربی های آسیا همین بازی است. خوشحالم قبل از دربی به برد برسیم و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم. این بازی شرایط خاص خود را دارد. پارسال ما ۱۶،۱۷ امتیاز از استقلال پیش بودیم اما دیدید در دربی مغلوب این تیم شدیم. امسال هم همان اتفاق افتاده و با دو بازی کمتر امتیازات زیادی از استقلال جلو هستیم.امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی این بار در این بازی بگیریم.

بیرانوند درباره شرایط پرسپولیس گفت: تیم ما اکنون شرایط خوبی دارد. ۴،۵ روز اخیر روی تیم فشار بود اما پرسپولیس اسیر حواشی نخواهد شد. این تیم کاپیتان بزرگی به نام سیدجلال دارد که هر روز بازیکنان را جمع می کند و با آنها صحبت می کند تا شرایط تیم به هم نریزد.

 

دروازه بان سرخ پوشان در رابطه با ماندن خود ادامه داد: هیچ رسانه ای دنبال این نباشد که بیرانوند از پرسپولیس برود. امسال اگر با این تیم قهرمان شوم شاید قراردادم را ۱۰ سال دیگر نیز با این تیم تمدید می کنم. هرکسی دوست دارد پیراهن شماره یک را از بیرانوند بگیرد بیاید جلو تا به رقابت بپردازیم.

 

بیرانوند در پایان گفت: به تمام رسانه ها می گویم که قبل از رقابت های جام جهانی هستیم به دنبال این نباشند تا بیرانوند را وارد حاشیه کنند و پیراهن شماره یک تیم ملی و پرسپولیس را از او بگیرند. آنقدر تلاش می کنم تا بتوانم جایگاه خودم را حفظ کنم هرکسی مرد این کار است پیش بیاید و با من رقابت کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو