زمان انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ -

بیک زاده به خاطر سید جلال فحش خورد

امین منوچهری مهاجم با تجربه تیم نفت تهران که در نیمه دوم بین سید جلال حسینی وهاشم بیک زاده میانجیگری کرد، در پایان بازی به این نکته وسایر مسائل مرتبط با شرایط امروز نفت تهران اشاره کرد.

سرای نور؛منوچهری رضایت تماشاگران پرسپولیس را علامت خوب بودن بازی پرسپولیس ونفت دانسته ومی گوید:بازی خیلی خوب بود چون هواداران پرسپولیس از این بازی رضایت داشتند، پرسپولیس بیشتر از ما روی این بازی تمرکز داشت وما که قهرمان جام حذفی سال گذشته هم هستیم، علیرغم این که در ۳بازی گذشته لیگ ۳گل زده وتنها یک گل خورده بودیم اما در این بازی تمرکز از دست داده ودر نیمه دوم بازنده شدیم .

منوچهری در پاسخ به اتهام وقت کشی که خیلی ها به آن اعتقاد داشتند می گوید ؛علیرضا عزتی، بنده خدا ۲بار مصدوم شد ومصدومیتش اندازه ای بود که از زمین بیرون رفت اما اگر هم ما وقتکشی می کردیم به خاطر آن که برابر پرسپولیس بازی می کردیم منطقی بود که بازی را به دقائق آخر بکشانیم.

 

منوچهری مساله مربوط به درگیری لفظی جلال حسینی وهاشم بیک زاده را این گونه توضیح میدهد:در صحنه ای، علی عزتی روی زمین افتاده بود ولی بازیکنان حریف توپ را به بیرون نمی زدند وهاشم بیک زاده هم که ناراحت شده بود توپ را محکم بیرون زد واین کار او باعث شد تا سید جلال جو بدهد! واو باعث شد تا ۴۰ هزار نفر تماشاگر نیم ساعت به هاشم فحش بدهند، وچون هاشم سابقه استقلالی بودن را دارد ، مورد حساسیت تماشاگران هم بود .

منوچهری درباره شرایط عمده تیم نفت ومدیریت این تیم گفت، مدیریت تیم آقای جهانیان با قدرت به کارش ادامه میدهد وامروز هم در جایگاه نشسته بود، وما با دیدنش دلگرم شدیم اما این دلگرمی با پول به درد می خورد وما فوتبالیستها به جز نفس بازی واخلاق واین مدل مسائل، به پول هم احتیاج داریم وامیدواریم زودتر به ما پول داده شود تا انگیزه ما برای بازی کردن زیاد تر شود ، به هر حال ما شرایط ویژه ای را تحمل می کنیم ، هر هتلی که می گویند میرویم وهر شرایطی که برای ما تصمیم می گیرند بدون هیچ اعتراضی می پذیریم اما انتظار داریم که آنها هم ما را درک کنند .

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو