زمان انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ -

خاطره تلخ برنابئویی زیدان از ایبار

رئال مادرید امشب در برنابئو بازی حساسی مقابل ایبار پیش رو دارد و برای حفظ فاصله 5 امتیازی با بارسلونا باید این مسابقه را با سه امتیاز تمام کند.

سرای نور؛رئال تا به اینجای فصل آمار خوبی در بازی های خانگی خود به ثبت نرسانده است. برای هر تیمی بازی مقابل هواداران یک مزیت محسوب می شود ولی هرچقدر رئال در بازی های بیرون از خانه عالی نتیجه گرفته، در برنابئو نتایج خوبی کسب نکرده است.

کسب دو تساوی برابر والنسیا و لوانته و یک شکست برابر بتیس باعث شده تا رئال با یک بازی کمتر و در پایان هفته نهم، ۸ امتیاز با بارسا فاصله داشته باشد.

 

 

 

 

حریف امروز رئال ایبار است. تیمی که فصل گذشته در برنابئو یک امتیاز از کهکشانی ها گرفت. رئال پس از سه تساوی متوالی برابر ویارئال، لاس پالماس و دورتموند به مصاف ایبار امده بود و ابتدا با یک گل عقب افتاد. گرت بیل خیلی زود کار را مساوی کرد ولی پس از آن رئالی ها هرچه زدند به در بسته خورد.

 

در آن مقطع مصدومیت مودریچ ضربه زیادی به رئال زده بود و خامس هم قبل از شروع بازی با ایبار دچار مصدومیت شد. عجیب اینکه بنزما نیز بین دو نیمه به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد. با همان تساوی رئال در پایان هفته هفتم صدرنشینی را از دست داد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو