زمان انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ -

توفان آرسنال با درخشش نزول کرده ها !

آرسنال با نمایشی درخشان در گودیسون پارک و کسب پیروزی 2-5 توانست شکست تلخ در زمین واتفورد را فراموش کرده و به اوضاع خود در جدول سامان دهد.

سرای نور؛آرسنال پس از شکست تلخ مقابل واتفورد به زمین اورتونی آمده بود که در رده شانزدهم قرار داشت و کومان، سرمربی این تیم خطر اخراج را با تمام وجود حس می کرد. توپچی ها با ۱۳ امتیاز در رده هفتم جای داشتند.

 

بازی با حملات آرسنال شروع شد و در ده دقیقه اول توپچی ها می توانستد به سه گل دست یابند اما درخشش پیکفورد، گلر میزبان مقابل ضربات لاکازت و سانچس مانع از فروپاشی دروازه شد.

 

 

 

 

بر خلاف جریان بازی اورتون دقیقه ۱۲ به گل رسید.

با مزاحمت گیه، ژاکا بیرون محوطه جریمه خودی توپ را از دست داد تا رونی در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار بگیرد. ضربه کاپیتان سابق شیاطین سرخ به زیبایی هرچه تمام تر به کنج دروازه آرسنال رفت. روی این گل کاری از دست پتر چک ساخته نبود.

 

 

 

 

آرسنال برای زدن گل مساوی به آب و آتش زد و سرانجام دقیقه ۴۰ به هدف خود رسید.

شوت محکم ژاکا از ۲۵ متری را پیکفورد برگشت داد اما در ریباند ناچو مونرئال توانست با یک ضربه دقیق توپ را درون دروازه جای داده و حساب کار را برابر کند. در ۵ دقیقه پایانی آرسنال دو فرصت خوب دیگر را هم توسط ژاکا و سانچس از دست داد تا نیمه اول ۱-۱ تمام شود.

 

 

 

 

آرسنال نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و ۸ دقیقه بعد به گل رسید.

 

نفوذ خوب سانچس از سمت چپ و سانتر تماشایی او روی سر اوزیل فرود آمد تا ستاره آلمانی به زیبایی گل دوم آرسنال را به ثمر برساند. دقیقه ۵۳ توپچی ها ۱-۲ پیش افتادند.

 

 

 

 

کار اورتون برای زدن گل تساوی دقیقه ۳۸ دشوارتر هم شد. ادریس گیه با خطا روی ژاکا کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

 

۴ دقیقه بعد از اخراج گیه آرسنال به گل سوم خود رسید.

سانچس از میانه زمین اوزیل را در سمت راست صاحب توپ کرد. نفوذ و سپس پاس به عرضی او درون محوطه جریمه به لاکازت رسید تا او هم به راحتی دروازه اورتون را باز کند.

 

 

 

 

حملات آرسنال ادامه داشت و  آرون رمزی دقیقه ۹۰ حساب کار را ۱-۴ کرد. پاس عمقی ویلشر درون محوطه جریمه به رمزی رسید و او هم با یک ضربه دقیق گل چهارم توپچی ها را به ثمر رساند.

این اما پایان کار نبود و در وقت های اضافه شاهد دو گل دیگر هم  بودیم. ابتدا پتر چپ با سوتی خود در دقیقه ۹۳ اجازه داد نیاس گل دوم اورتون را به ثمر برساند و سپس دقیقه ۹۵ سانچس توانست با یک حرکت انفرادی و ضربه ای زیبا گل پنجم توپچی ها را به ثمر برساند.

 

در نهایت این بازی با پیروزی ۲-۵ آرسنال به اتمام رسید تا این تیم ۱۶ امتیازی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ مهر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو