زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ -

از یکه تازی تا نیمکت نشینی کاپیتان استقلال

کاپیتان اول استقلال در حال سپری کردن تلخ ترین روزهای خود در اردوی این تیم است.

سرای نور؛حتی بدبین ترین طرفدار استقلال هم تصور نمی کرد مهدی رحمتی مرد شماره یک این تیم و کاپیتان اول چنین روزهای تلخ و ناامیدکننده ای را در لیگ هفدهم تجربه کند. روزهایی که با تنش های او با کادرفنی قبلی آغاز شد و به نیمکت نشینی محض در حضور وینفرد شفر کشید.

رحمتی که حالا یکی از پرسن و سال ترین بازیکنان اردوی استقلال هم محسوب می شود، از روزی که تجربه  پوشیدن پیراهن این تیم پرطرفدار پایتخت را به دست آورد تنها یک بار در دربی های حساس پایتخت طعم نیمکت نشینی را چشیده بود. آن هم در لیگ ششم و در بازی برگشت مقابل پرسپولیس دنیزلی بود که با تساوی یک ـ یک و گلری وحید طالب لو رقم خورد. در آن فصل مهدی رحمتی که دومین سال  حضور خود در استقلال را تجربه می کرد، در تیم صمد مرفاوی این فرصت را به دست آورد تا در بازی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس به میدان برود. تجربه ای تلخ که با شکست ۲ ـ یک توام بود آن هم در روزی که رحمتی ۲ گل بسیار بد از مهرزاد معدنچی و مهرداد اولادی دریافت کرد.

 

بعد از آن فصل رحمتی از استقلال کوچ و سال ها برای مس و سپاهان گلری کرد تا اینکه دوباره فرصت پوشیدن پیراهن استقلال را به دست آورد آن هم در شرایطی که دیگر هیچ رقیب تهدیدکننده ای برای خارج کردن این دروازه بان از چارچوب دروازه در اردوی تیم دیده نمی شد.

هر کس که سرمربی استقلال می شد، اولین انتخابش در درون دروازه رحمتی بود حتی علیرضا منصوریان که همکاری پرحرف و حدیثی با این بازیکن سرشناس و کاپیتان اول تیمش داشت. او که فصل قبل در بازی دراماتیک برگشت با پرسپولیس توانست یک بار دیگر طعم برد در دربی را همراه با دعوای اکشن بچشد، حالا بعد از سال ها یک بار دیگر باید روی نیمکت بنشیند تا شاهد گلری رقیب جوان تر خود سیدحسین حسینی باشد.

 

وینفرد شفر تصمیم ندارد در بازی روز پنجشنبه فرصتی در اختیار رحمتی بگذارد چراکه اعتقاد دارد سیدحسین حسینی در حال حاضر شرایط بهتری از نظر روحی روانی برای حضور در دربی حساس ۸۵ پایتخت دارد تا به این ترتیب رحمتی نیمکت نشین بزرگ استقلالی ها لقب بگیرد.

رحمتی که در آخرین بازی استقلال مقابل نساجی صورت خود را با شال آبی پوشانده بود در این مسابقه باید زودتر از دیگران به زمین بیاید و به گرم کردن و روحیه دادن به رقیب خود بپردازد، کاری که کمتر در موقعیتش قرار گرفته بود اما می تواند باز هم به تجربیات این دروازه بان مشهور فوتبال ایران اضافه کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو