زمان انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ -

زیدان: بدون شک بازیکن بهتری بودم

زین الدین زیدان دوشنبه عنوان بهترین مربی سال را از آن خود کرد؛ ولی معتقد است که بهترین مربی دنیا نیست.

سرای نور؛

زیزو قراردادش را به تازگی دو ساله تمدید کرده ولی خودش معتقد است که فکر نمی کند دورانی طولانی را در این تیم داشته باشد.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری بازی با فوئنلابرادا در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری گفت:« ۵ یا ۱۰ سال در رئال؟ شما خودتان هم می دانید که اینگونه نخواهد بود. تجربه زیادی دارم و می دانم که فقط باید از زمان حال لذت برد و به آینده فکر نکرد.»

 

بهترین مربی سال:« نمی گویم که شایسته این عنوان نبودم؛ ولی خودم را بهترین مربی دنیا نمی دانم. هستند مربیانی که بهتر از من هستند. اگر ۱۰ سال دیگر هم در چنین سطحی بودم، می توانم خودم را هم ردیف بهترین ها بدانم. در هر صورت ما سال گذشته عناوین زیادی کسب کردیم و جایزه ای که نصیبم شد، حاصل تلاش و کار زیادی بود که سال گذشته انجام دادیم.»

 

زیدان مربی یا زیدان بازیکن:« واضح است که بازیکن بهتری بودم چون تا ۳۵ سالگی در بالاترین سطح بازی کردم ولی هنوز ۱۸ ماه است که وارد عرصه مربیگری شده ام.»

 

جای خالی کوپا دل ری در ویترین افتخارات دوران بازی و مربی گری:« این یک مساله شخصی نیست و به آن نگاهی شخصی ندارم. اینطور نیست که برای کوپا دل ری انگیزه بالایی نداریم. هر بازیکنی که پیراهن رئال را به تن می کند، محکوم به کسب پیروزی در تمام مسابقات است. فرقی نمی کند در چه تورنمنتی به میدان می رویم.»

 

وضعیت بیل و کارواخال:« دنی امروز تمرینات اختصاصی اش را شروع کرد و مشکل ویروسی او برطرف شده است؛ ولی در بازگشت به میادین نباید عجله کند. بیل هم امروز پا به توپ شد و روز به روز به بازگشت نزدیک می شود. برای حضور بیل در میاین زمان دقیقی را نمی توانم بگویم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو