زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

بیلبائو ۰-۲ بارسا؛ بازگشت پیروزمندانه والورده به خانه

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-0 بیلبائو را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول لالیگا را مستحکم تر کند.

سرای نور؛شاگردان ارنستو والورده در این دیدار کار راحتی نداشتند اما در نهایت دو گل از لیونل مسی و پائولینیو، سه امتیاز این دیدار حساس را نصیب آبی و اناری ها کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و علی رغم تلاش بارسا برای در اختیار گرفتن ضرباهنگ بازی، دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

اولین موقعیت جدی بازی را بیلبائو در دقیقه ۱۸ ایجاد کرد اما تعلل ایناکی ویلیامز باعث شد تا بوسکتس توپ را دور کند. فشار حملات میزبان ادامه داشت و این تیم در دو دقیقه بعدی، دو موقعیت دیگر روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما از آنها هم نتوانست استفاده کند.

بارسا خیلی سریع به این حملات واکنش نشان داد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۲۱ به گل برسند اما مسی موقعیت فوق العاده ای که سوارز برایش ایجاد کرده بود را به راحتی از دست داد.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم یکی دو موقعیت دیگر هم روی دروازه حریف ایجاد کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۳۶، مسی گل اول را به نام خود کرد. روی یک ارسال از سمت چپ بود که توپ در دهانه دروازه به مسی رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

تنها ۴ دقیقه بعد بارسلونا می توانست به گل دوم برسد اما موقعیت بسیار خوبی که مسی برای پائولینیو ایجاد کرد را این هافبک برزیلی به تیر دروازه کوبید.

در دقایق باقی مانده باز هم بازیکنان بارسا بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت نتوانستند به گل برسند و بازی با همان یک گل در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل تساوی برسد اما واکنش خوب تراشتگن روی ارسال گارسیا، دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

حملات بیلبائو ادامه داشت و در مقابل بارسا به دنبال زدن گل روی ضدحملات بود. بازی به همین ترتیب ادامه داشت و دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان خواهد رسید، در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، بارسا به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که مسی، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او توسط دروازه بان بیلبائو برگشت داده شد. توپ برگشتی به پائولینیو رسید و او دروازه خالی را به راحتی باز کرد. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو