زمان انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ -

خلیل‌زاده: داریوش بزرگنمایی کرد و صورتش را گرفت

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیسی ها روز نسبتا خوبی را مقابل استقلال پشت سر گذاشت .

سرای نور؛

خلیل‌زاده برد در شهرآورد را مهم‌تر از انجام بازی جذاب می‌داند. او می‌گوید مهم این است که ببریم، یک-صفر یا ۴- صفر فرقی ندارد.

*داریوش شجاعیان بعد از پایان شهرآورد گفت پرسپولیس با زیر توپ زدن بازی را برد. یعنی پرسپولیس یک توپ آورد، گل زد و ۳ امتیاز را گرفت. چه دفاعی مقابل حرف‌های شجاعیان داری؟

برای ما شاد کردن دل هواداران در اولویت بود. بگذارید بگویند تا صبح زیر توپ زدند. مهم این بود که ما بازی را بردیم. هر چند که این اتفاق هم اصلا در شهرآورد رخ نداد و ما سعی کردیم مثل همیشه و روی زمین بازی کنیم.

*تو البته با همین شجاعیان در یک صحنه درگیر شدی. ماجرا چه بود؟

داریوش یکی از رفقای صمیمی من است اما در فوتبال چنین اتفاق‌هایی پیش می‌آید. شجاعیان یک مقدار بزرگنمایی کرد و صورتش را گرفت. در حالی که اصلا ضربه‌ای به او وارد نشد.

*زکی‌پور چطور؟  با او هم برخورد داشتی.

من زکی‌پور را اصلا ندیدم و سمت او هم نرفتم. فیلم بازی را ببینید تا حرف‌های مرا بپذیرید.

* گفته می‌شود فدراسیون فوتبال هم روی این درگیری ریز شده و قصد دارد تو را محروم کند.

چه محرومیتی؟ اصلا من کجا با زکی‌پور درگیر شدم؟ فقط در یک صحنه با شجاعیان برخورد کردم که آن هم در حد محرومیت نبود. اینها شایعه‌هایی است که در یک رسانه مطرح شده و به هیچ وجه هم مستند نیست.

* شهرآورد برای تو که نخستین‌بار تجربه‌اش می‌کردی چطور گذشت؟

من تجربه بازی در شهرآورد اصفهان و تبریز را داشتم اما این شهرآورد با بقیه قابل مقایسه نیست. بازی پرسپولیس- استقلال بازی بزرگی است که هر بازیکنی آرزوی حضور در آن را دارد. از بازیکن بزرگ گرفته تا کوچک.

*پرسپولیس مثل بازی‌های قبل نمایش درخشانی ارائه نداد‌. اثری از پرسپولیس همیشگی را در این بازی ندیدیم. تیمی که ۹۰ دقیقه روی دروازه حریفان فشار می‌آورد و موقعیت‌های متعددی خلق می‌کرد. این را می‌پذیری؟

نه، این موضوع را قبول ندارم. شرایط شهرآورد فرق می‌کند. ضمن اینکه همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند. این روش بازی، شرایط را کمی سخت می‌کند. باز هم تکرار می‌کنم، مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم.

*یعنی خودت به‌عنوان بازیکن پرسپولیس، از این بازی و نتیجه یک بر صفر راضی هستی؟

گفتم که برد مهم است، چه یک بر صفر و چه ۴ بر صفر. نوع و روش بازی را فراموش کنید. اینها برای ما در اولویت قرار ندارند.

 

*خط دفاع پرسپولیس مقابل استقلال روز کم‌ اشتباهی را پشت سر گذاشت. مهاجمان استقلال کم اثر بودند یا شما کم نقص؟

علی قربانی و فرشید اسماعیلی بازیکنان ارزنده‌ای هستند. آنها تلاش خود را انجام دادند اما موقعیتی نصیب‌شان نشد. خط دفاع ما کم نقص کار کرد و امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه بدهیم.

*با این حرف تو موافق نیستم که معتقدی استقلال موقعیت گل نداشت. جابر انصاری که به زمین آمد دو، سه موقعیت به دست آورد.

به نظر شما می‌شود یک تیم در طول ۹۰ دقیقه یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزند؟ منظور من از موقعیت گل، توپ‌های خطرناکی بود که خوشبختانه در این بازی زیاد روی دروازه پرسپولیس نیامد.

*از وقتی جلال حسینی آمده، خط دفاع پرسپولیس کم اشتباه‌تر از قبل بازی می‌کند. بازی کنار سیدجلال چطور است؟ سابقه‌اش را در تیم ملی داشتی؟

در تیم ملی زیاد نتوانستم کنار سیدجلال بازی کنم. او بازیکن با تجربه‌ای است، هم از نظر فنی و هم اخلاقی. کنار او تجربه کسب می‌کنم و امیدوارم بتوانیم همراه هم بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم.

*سیدجلال یا محمد انصاری؟ کنار کدامیک راحت تری؟

من با همه مدافعان راحتم. کنار سیدجلال یا محمد انصاری فرقی ندارد. حتی اگر به دفاع چپ بروم یا دفاع راست. برایم تفاوتی ندارد، چون همه ما برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنیم.

*البته برانکو نشان داده روی تو به‌عنوان مدافع اصلی پرسپولیس حساب باز کرده. خسته نمی‌شوی اینقدر بازی می‌کنی و استراحت نداری؟

چرا باید خسته شوم؟ قرارداد بسته‌ام و پول می‌گیرم که بازی کنم. در خدمت تیم هستم. هر وقت بگویند بازی کن، بازی می‌کنم و هر وقت هم استراحت دادند با کمال میل می‌پذیرم.

*به بازی سایپا می‌رسی؟

هنوز پزشکان نظری نداده‌اند. امروز مشخص می‌شود می‌توانم مقابل سایپا بازی کنم یا نه.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو