زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ -

استقلال – نفت تهران؛ هیچ چیز مگر پیروزی

استقلال بعد از باخت در دربی 85 فردا در حالی به مصاف نفت تهران می رود که در روزهای گذشته مهمترین اخبار دو تیم معطوف به مسائل مالی و رفع بدهی در آسیا بوده است.

سرای نور؛شفر هم نتوانست مانع از شکست استقلال در دربی شود و حالا این سرمربی آلمانی در سومین تجربه لیگ برتری خود باید به مصاف حمید درخشانی برود که در عرصه مربیگری تجربه فتح دربی را دارد.

استقلال که به هیچ عنوان در این فصل موفق به کسب نتایج در خور نام و اعتبار خود نشده، در ۱۰ هفته سپری شده از لیگ تنها ۴ گل به ثمر رسانده که این ضعیف ترین آمار گلزنی آبی ها در آغاز همه ادوار لیگ برتر بوده است. آبی ها در ۵ دیداری که میزبان بوده اند، یک برد، یک باخت و ۳ تساوی را تجربه کرده اند. استقلالی ها با دریافت ۹ گل در ۱۰ بازی معدل تقریبا یک گل خورده در هر بازی را دارند و تنها در سه بازی موفق به ثبت کلین شیت شده اند.

اما در مقابل نفت تهران که در این فصل با بحران تعویض مالکیت و سرمربی مواجه بوده، بد عمل نکرده و با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد. از ۸ گلی که نفتی ها در لیگ هفدهم به ثمر رسانده اند، ۶ گل را عیسی آل کثیر به ثمر رسانده که حالا در رتبه دوم گلزنان قرار دارد.

نفتی‌ها که هنوز به عنوان مهمان طعم برد را نچشیده اند، به دنبال این هستند در مقابله با استقلال زخم خورده نهایت استفاده را برده و ۳ امتیاز رویایی را کسب کنند. شاگردان درخشان تاکنون ۱۲ گل دریافت کرده اند، که ۸ گل آن در نیمه دوم بوده است.

دیدار دو تیم ساعت ۱۷:۴۵ فردا با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ مسابقه ای که استقلال جز برد هیچ نتیجه دیگری در آن نمی خواهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو