زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ -

رادوشوویچ: برای دیگران بهترین‌ها را می‌خواهم

عکس‌های خوشحالی دروازه بان دوم پرسپولیس بعد از پیروزی برابر استقلال همچنان دست به دست می‌شود.

سرای نور؛رادو اگرچه تا اینجای فصل تنها یک بار درون دروازه پرسپولیس ایستاده؛ اما همراهی‌اش با تیم همیشه قابل لمس است. او بعد از این برد بزرگ به سوالات ایران ورزشی پاسخ داده است:

 

خوشحالی‌ عجیب و غریبت بعد از شهرآورد حسابی سر و صدا کرد؛ حالا همه از تعصب رادو می‌گویند.

چه بگویم. ما در آن بازی یک پیروزی بزرگ به دست آوردیم و طبیعی است وقتی تیمت برده، تو هم خوشحالی.

اما کمتر دیده بودیم یک بازیکن نیمکت‌نشین اینقدر برای موفقیت تیمش خوشحال باشد!

سعی می‌کنم حرفه‌ای باشم. درست است که ایرانی نیستم و در یک فرهنگ متفاوت بزرگ شده‌ام اما از پدر و مادرم یاد گرفته‌ام اگر برای دیگران بهترین‌ها را نخواهم، هرگز در زندگی خوشحال نخواهم بود.

در بازی با الاهلی هم مثل یک مربی کنار زمین فریاد می‌زدی؛ به بازیکنان چه می‌گفتی؟

واقعا یادم نمی‌آید. شاید چیزی در مایه‌های برو، برو، برو یا ناامید نشو. قطعا حرف خاصی نداشتم. فقط یادم می‌آید که با تمام وجودم فریاد می‌زدم.

انگار رابطه‌ات با بشار و منشا خیلی خوب است؟

همه بازیکنان تیم رابطه خوبی با هم دارند اما چون منشا و بشار هم مثل خودم انگلیسی صحبت می‌کنند با آنها راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنم، ضمن اینکه من و بشار در یک ساختمان زندگی می‌کنیم، هر روز در تمرین‌ها با هم هستیم و با هم از تمرین برمی‌گردیم. هر چند با بقیه بازیکنان هم رابطه خوبی دارم. حتی با آدام همتی که همیشه با ترجمه‌‌هایش به من کمک می‌کند. تیم ما روح بزرگی دارد و این روح تیمی، یکی از دلایل موفقیت‌مان است.

پس حتما خوشحالی که رفیقت (رسن) یکی از بهترین‌های شهرآورد بود.

بشار فقط ۲۱ سال دارد و تازه به تیم آمده اما باید اعتراف کنم او آینده پرسپولیس است. در بازی با استقلال، بشار رسن واقعا فوق‌العاده بود و مطمئنم در بازی‌های بعدی هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. با وجود او، دیگر هیچ مشکلی در تیم نداریم.

البته رقیبت بیرانوند هم خیلی خوب بازی کرد.

بیرانوند واقعا عالی بازی کرد. البته او همیشه بهترین بوده اما در این مدت فشار زیادی را تحمل می‌کرد که با بسته نگه داشتن دروازه، بهترین پاسخ را به منتقدانش داد.

عملکردش تو را از بازی کردن ناامید نمی‌کند؟

من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و باید به قوانین باشگاه و همه کسانی که برای رسیدن به موفقیت در کنار هم جمع شده‌ایم، احترام بگذارم. هر روز با تمام توانم تمرین می‌کنم و می‌دانم تلاش‌هایم را مربیان، هم‌تیمی‌هایم و هواداران می‌بینند. شک نکنید با انگیزه‌ و توان بیشتر ادامه می‌دهم. این شیوه زندگی من است که هر روز بیشتر از روز قبل تلاش کنم.

سایپا را هم می‌توانید ببرید؟

بازی با سایپا قدم بعدی ما برای رسیدن به قهرمانی است و نیاز داریم به پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو