زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ -

انتقام استقلال از پرسپولیسی‌های نفت

شکست در دربی آن قدر تلخ و حاشیه ساز بود که حالا استقلالی ها در پی گرفتن انتقام آن از پرسپولیسی های حاضر در نفت تهران باشند.

سرای نور؛استقلال بعد از شکست ۱-۰ برابر رقیب سنتی خود در دربی حساس پایتخت روزها و دقایق پرحاشیه ای را سپری کرد به خصوص که این باخت اوضاع آنها در انتهای جدول را بحرانی تر از همیشه کرد و باعث شد تا ضعیف ترین استارت باشگاه پرطرفدار پایتخت در تاریخ رقابت های لیگ برتر رقم بخورد.

حالا در آستانه بازی های هفته یازدهم و رویارویی با نفت تهران وینفرد شفر و شاگردانش در استقلال با توجه به حضور جمع زیادی از پرسپولیسی های سابق در اردوی رقیب بدشان نمی آید انتقام شکست در دربی را از آنها بگیرند تا با این اتفاق کمی از زیر سایه انتقادها خارج شوند. شفر که خوب می داند کاسه صبر طرفداران استقلال از این روند ناامیدکننده لبریز شده، قطعا فرداشب تنها چشم به برد در خانه دارد و بهترین فرصت نیز نصیبش شده است چون نفت تیمی نیست که بتواند برای استقلال مشکل ساز شود.

حضور حمید درخشان و نیما نکیسا روی نیمکت در کنار بازیکنانی همچون محسن بنگر، محمد نصرتی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، حامد آقایی و … که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند در ترکیب نفت مقابل استقلال می تواند بر جذابیت های جدال عصر فردا در ورزشگاه آزادی بیافزاید و باعث شود تا استقلالی ها بعد از شکست در دربی این بار به دنبال انتقام گرفتن از آنها باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو