زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ -

آل کثیر: به استقلال گل نزده‌ام اما می‌خواهم بزنم

نفت با گلزنی مهاجمی مثل عیسی آل کثیر توانسته با وجود مشکلات زیاد جایی در میانه های جدول قرار بگیرد و امید دارد که به رتبه های بالاتر هم برسد.

سرای نور؛عیسی آل کثیر امید اول خط حمله نفت در لیگ برتر و در بازی پیش روی این تیم برابر استقلال است. او در ده هفته برای تیمش ۶ گل به ثمر رسانده و در تعقیب محمد قاضی است که با ۷ گل صدرنشین گلزنان لیگ برتر تا این لحظه است. اما این مهاجم دزفولی فوتبال ایران ۶ گلش را در این فصل در حالی به ثمر رسانده که همه می دانند تیم نفت چه روزها و ماه های نابسامانی را گذرانده و می گذراند. آل کثیر با گل هایش نقش مهمی در جایگاه امروز نفت تهران در جدول رده بندی دارد و هرچند این تیم با ۱۲ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد، اما یک پیروزی در هفته یازدهم می تواند حتی نفت را تا رتبه ششم جدول بالا بکشد، اتفاقی که اگر مهاجم شماره ۱۰ این تیم روی فرم باشد دور از دسترس نیست.

عیسی آل کثیر در رابطه با شرایط این روزهای تیم نفت گفت:« اوضاع خیلی خوب نیست. خبرهایی که درباره باشگاه وجود دارد، خبرهای جالبی نیستند. تیم ما واقعا مشکل دارد؛ اما خب فایده ای ندارد که بخواهیم هر روز راجع به این مسائل صحبت کنیم. همه می دانند ما چه مشکلاتی داریم. متاسفانه اولین کسی که در این شرایط لطمه می خورد، فوتبالیست است.»

او درباره نتایج تیم نفت که فراتر از انتظار هم بوده، گفت:« بله تیم بد نتیجه نمی گیرد و این به خاطر غیرت بچه ها است که با کمترین امکانات و فقط برای آبروی خودشان و تیم بازی می کنند.»

شماره ۱۰ تیم نفت درباره امکانات این تیم و اینکه گفته می شود از زمان حضور مالکان جدید شرایط بهتر شده است گفت:« ما که چیز خاصی ندیدیم. همان ابتدا که آمدند یک اتفاقاتی افتاد، اما خیلی زود همه چیز تمام شد و به شکل بد گذشته در آمد.»

آل کثیر همچنین در رابطه با حضور این تیم در آسیا و یا حذف احتمالی اش گفت:« کدام فوتبالیست است که نخواهد در آسیا بازی کند. ما بابت گرفتن این سهمیه زحمت کشیدیم و معلوم است که دوست داریم در آسیا بازی کنیم. اما از بی امکاناتی و مشکلاتی که وجود دارد خوشحال نیستیم.»

او که یکی از بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر فوتبال ایران است درباره گلهایش در این فصل گفت:« وضعیت خودم خداراشکر خیلی خوب است. گل هایی که زدم حاصل زحمات تمام بچه ها است. اینکه بخواهم این روند گلزنی را ادامه دهم به شرایط تیممان در مسابقات و لیگ بستگی دارد. بیست بازی دیگر باقی مانده و هنوز نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی می افتد.»

شماره ۱۰ نفت با اشاره به بازی سه شنبه تیمش برابر استقلال تهران هم گفت:« بازی با استقلال یک مسابقه دشوار است و با توجه به شرایط جدول هر دو تیم برای برد به زمین می آیند. استقلال و پرسپولیس در هر وضعیتی که باشند بازی مقابل آن ها سخت است. من معتقدم جایگاه استقلال در جدول واقعی نیست و این تیم با تمام قوا و برای برد به دیدار ما می آید؛ اما ما هم هدفمان کسب سه امتیاز این مسابقه است.»

او افزود:« من تا به حال به استقلال گل نزده ام؛ اما انگیزه زیادی دارم تا در این بازی هم گل بزنم و بتوانم به تیمم کمک کنم. خداراشکر تمام بچه ها برای این بازی انگیزه زیادی دارند.»

آل کثیر درباره وضعیت خط حمله نفت هم گفت:« در بازی های اخیر در کنار امین منوچهری بازی می کنم. ما به خوبی با هم هماهنگ شده ایم و درک خیلی خوبی از وضعیت هم داریم و در جایگیری ها خیلی با هم هماهنگ و راحت هستیم.»

او همچنین درباره رقبایش در این فصل از رقابت های لیگ برتر در گلزنی گفت:« گلزنان خیلی مطرحی در لیگ امسال داریم . محمد قاضی که عالی گل زده است و مهاجمان خوب دیگری مثل مرتضی تبریزی و گادوین منشا هم هستند که می توانند گل های زیادی در این فصل بزنند. مهدی طارمی متاسفانه به خاطر مشکلاتی که پیش آمد فعلا نیست، اما همه می دانند مهدی خیلی بازیکن توانا و گلزن خوبی است. به نظرم امسال مهاجمان خیلی خوبی در لیگ بازی می کنند و رقابت برای آقای گلی خیلی دشوار است.»

گلزن برتر تیم نفت همچنین در رابطه با وضعیت جسمانی و استیل بدنی اش که با عضلات حجیم خیلی شبیه هالک بازیکن برزیلی است هم گفت:« این موضوع ژنتیکی است و اصلا اینطوری نیست که من بیش از حد با وزنه کار کنم. هر کسی یک خصوصیات فیزیکی خاصی دارد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو