زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ -

بازیکنان نفت: با استقلال بازی نمی‌کنیم

بازیکنان نفت در اقدامی هماهنگ در تمرین و اردوی پیش از جدال مقابل استقلال حاضر نشدند.

سرای نور؛نفت تهران که با مشکلات عدیده‌ای از حیث مالی و مدیریتی مواجه است، در آستانه دیدار مقابل استقلال با بحران بزرگی مواجه شده و بازیکنان این تیم در هتل و تمرین حاضر نشده اند تا دیدارشان با استقلال در ابهام قرار داشته باشد.

یکی از بازیکنان نفت در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با گذشت چند هفته از لیگ برتر و علیرغم وعده‌هایی که داده شد هنوز هیچ اتفاق امیدبخشی را شاهد نیستیم و این مساله باعث شده تا به دنبال احقاق حق خودمان باشیم. مدیران یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند و هیچکس جواب قطعی به ما نمی‌دهد. به هرحال ما هم این شغل را انتخاب کرده‌ایم و طبیعی است که به دنبال حق و حقوق خودمان باشیم.

یکی دیگر از ستاره‌های باتجربه این تیم نیز با تایید خبر عدم حضورشان برابر استقلال در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر می‌گوید: تا به امروز صبر کردیم و منتظر بودیم تا وعده‌ها عملی شود؛ اما وقتی هیچکس پاسخگو نیست مسلم است که ما هم به دنبال این باشیم تا از این طریق یک نفر بیاید و پاسخگو باشد. در تمرین و هتل حاضر نشده‌ایم؛ اما کسی آمده بگوید چرا؟ هیچکس به فکر ما نیست و باشگاه هم در اولویت شان قرار ندارد. با این شرایط مطمئن باشید اینبار روی حرف‌مان هستیم و نمی‌خواهیم در بازی فردا به میدان برویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو