زمان انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ -

امید نمازی گزینه هدایت باشگاه آمریکایی

سایت MLS Soccer مدعی شد که باشگاه نیوانگلند روولشن، با امید نمازی، سرمربی ایرانی – آمریکایی تیم ملی زیر 18 سال آمریکا برای هدایت این تیم در فصل بعد مذاکره کرده است.

سرای نور؛پس از اینکه نیوانگلد روولوشن برای دومین سال پیاپی از صعود به پلی آف لیگ آمریکا بازماند سرمربی خود، جی هیپس را پس از سال‌ها اخراج کرد. حالا پس از اخراج هیپس، تام سوئن برای ۵ بازی باقیمانده هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت تا جانشین مناسبی برای هیپس پیدا شود.

طبق ادعای سایت MLS Soccer، باشگاه تا به اینجا با امید نمازی، سرمربی تیم زیر ۱۸ سال آمریکا و دستیار سابق کارلوس کی روش مذاکراتی انجام داده؛ ولی جدی ترین رقیب نمازی برای این پست، برد فریدل، سرمربی تیم زیر ۱۹ سال آمریکاست.

جیوانی ساوارس، سرمربی نیویورک کاسمس نیز یکی دیگر از گزینه های نیوانگلند روولوشن برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طبق ادعای کریستین دایر، ژورنالیست آمریکایی، هفته آینده با باشگاه ملاقاتی خواهد داشت و درباره هدایت این تیم در فصل آینده مذاکره خواهد کرد. همچنین استیو رالستون، اسطوره باشگاه نیز یکی دیگر از گزینه ها برای فصل آینده است. با این حال، باشگاه نیوانگلند روولوشن، هرگونه مذاکره ای تا به حال را تکذیب کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو