زمان انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ -

سخنگوی دولت: بدهی سرخابی‌ها را پرداخت می‌کنیم

نوبخت اعلام کرد دولت تصمیم دارد تا هزینه های سرخابی ها را پرداخت کند.

سرای نور؛محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه حضور در نمایشگاه مطبوعات پیرامون مسائل مالی سرخابی ها صحبت های مهمی را مطرح کرد.

او درباره مشکلات مالی این دو باشگاه و بدهی های سرخابی ها گفت: دولت پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس را متقبل می‌شود. نمی‌گذاریم این دو باشگاه دچار مشکل شوند. نگران نباشید.

 

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی به ویژه طی ۱۰ سال گذشته رقمی نزدیک به ۳۰۰ میلیارد بدهی دارند که در آستانه حضور این تیم ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای این دو باشگاه دردسر ساز شده و حضور آنها در مسابقات فصل بعدی لیگ قهرمانان را تحت تاثیر قرار داده است.

مسئولان دو باشگاه و مدیران فدراسیون طی روزهای گذشته جلسه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند که در این جلسه وعده هایی پیرامون حل مشکلات آنها داده شد؛ اما حالا صحبت های سخنگوی دولت نشان می دهد که آنها تصمیم دارند تا مشکلات این دو باشگاه پرطرفدار را حل کنند.

باشگاه استقلال طی روزهای گذشته برای حل مشکلات مالی خود کمیته ای را برای تعیین و تکلیف تمامی بدهکاران این باشگاه ایجاد کرده و پرسپولیسی ها نیز تصمیم دارند تا میزان دقیق بدهی خود را مشخص کنند تا به این ترتیب شاید گامی تاثیر گذار در کنار اقدامات دولت برای حل همیشگی مشکلات این دو باشگاه انجام شود.

در این میان البته مطمئنا دولتی ها کار سختی برای پرداخت این بدهی سنگین خواهند داشت و احتمالا برای تهیه منابع مالی این کار نیاز به کمک مجلس و دیگر نهادهای قانون گذار خواهند داشت؛ اما با این وجود به نظر می رسد اقدام دولت برای حل مشکلات این دو باشگاه را باید اقدامی تاثیر گذار دانست که در صورت استمرار می تواند برای این دو باشگاه بسیار کلیدی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو