زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

سردار دهقان در پیام به سید حسن نصرالله:

خون شهيد « بدرالدين» تروریسم را از منطقه ریشه‌کن خواهد کرد

وزیر دفاع تاکید کرد: بی‌ترديد خون شهيد مصطفی بدرالدين و ديگر شهدای جبهه مقاومت كه در نبرد با رژيم صهيونيستی و مزدوران داعشی بر زمين ريخته شده است، تروريسم را از منطقه ريشه‌كن خواهد كرد.

به گزارش سرای نور؛ سردار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پيامي خطاب به سيدحسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان با تسليت شهادت مصطفي بدرالدين فرمانده ارشد نظامي حزب الله تصريح كرد: بي ترديد خون شهيد مصطفي بدرالدين و ديگر شهداي جبهه مقاومت كه در نبرد با رژيم صهيونيستي و مزدوران داعشي بر زمين ريخته شده است تروريسم را از منطقه ريشه كن خواهد كرد.

در اين پيام با اشاره به شتاب گرفتن فروپاشي داعش بر اثر وحدت، انسجام، ايثار و پايداري جبهه مقاومت آمده است: حاميان داعش و در راس آن آمريكا، رژيم صهيونيستي و برخي رژيم هاي خائن به امت اسلامي در منطقه كه شاهد شكست نقشه هاي شوم و شرارت آميزشان هستند در صددند از شكست تروريسم جلوگيري كنند.

در پايان پيام سردار دهقان از درگاه ربوبي براي شهيد گرانقدر حزب الله لبنان مصطفي بدرالدين علو درجات، براي بازماندگان صبرو شكيبايي و براي همرزمان آن شهيد عزيز پيروزي و موفقيت مسئلت شده است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو